פתאל תוכל להסב את מלון בזל בת"א למתחם שיכלול גם מגורים

כך עולה מתוכנית שאושרה במשרד הפנים ■ המלון יוכל לכלול 120 חדרים בתוספת דירות למגורים, כל זאת בהיקף זכויות כולל של 400%

רשת מלונות פתאל, שבבעלות דוד פתאל, תוכל להסב את מלון לאונרדו בזל שבבעלותה ברחוב הירקון בתל אביב למתחם מלונאות שיכלול גם מגורים, כך עולה מתוכנית שאושרה במשרד הפנים.

מלון לאונרדו בזל נמצא בבעלותה של רשת פתאל מאז זכייתה בהליך ההתמחרות ב-2007. במצבו הנוכחי כולל המלון 135 חדרים בחמש קומות בשטח בנוי של 4,900 מ"ר, כולל שלושה אולמות אירועים, שני חדרי ישיבות, טרקלין עסקים ובריכת שחייה.

בעניין התוכנית החדשה למלון הוחלט במשרד הפנים כי לא דרוש לה אישור של שר הפנים, אלי ישי, ובמקרה כזה היא חוזרת לשולחן הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תל אביב והיא מוכנה לשלב ההפקדה.

לפי התוכנית תוכל רשת פתאל להחליף את המלון הקיים באחת משתי חלופות. חלופה אחת מתייחסת לשילוב של מגורים ומלונאות כך שהמלון יכלול 120 חדרים בתוספת דירות למגורים, כל זאת בהיקף זכויות כולל של 400%. השטחים שיותרו למלונאות לפי חלופה זו הם 3,792 מ"ר, שיהוו 60% מהזכויות, ו-2,258 מ"ר יהיו מיועדים למגורים שיהוו 40% מכלל הזכויות.

חלופה אחרת מתייחסת למלונאות בלבד בהיקף זכויות כולל של 450% המהווים 7,110 מ"ר שיכילו 200 חדרי מלון. בשתי החלופות יהיה גובה הבנייה שש קומות בתוספת קומת גג חלקית. את התוכנית החדשה ערך משרד פייגין אדריכלים.

הרשת חנכה את המלון בדצמבר האחרון לאחר ששופץ בהשקעה של 5 מיליון שקל. העבודות כללו שיפוץ של כל חדרי המלון, החלפת הריהוט לחדיש ועדכני בגוונים נעימים, הכנסת מסכיLCD 32 אינצ', שיפוץ הלובי כולו, הקמת חדרי אוכל ואולמות כנסים. כן נבנה טרקלין עסקים בקומה העליונה לשימוש אנשי עסקים והוכנס שולחן עבודה בכל אחד מחדרי המלון עם אפשרות חיבור לאינטרנט אלחוטי.