"לעומק התודעה" פותחת חברת מדיה בהשקעה של מיליון שקל

החברה החדשה תפעל תחת השם "לוקיישן" ותנוהל בנפרד מהמשרד "לעומק התודעה" ■ תחזיק בזיכיון הבלעדי לפרסום בכ-800 בתי-קפה, פאבים, מועדונים וחדרי כושר בפריסה ארצית

חברת הפרסום והשיווק לצעירים "לעומק התודעה" מפרידה את פעילות המדיה מפעילות הקריאייטיב ופותחת חברת מדיה תחת השם "לוקיישן", בהשקעה של מיליון שקל.

החברה החדשה תרכז את פעילות המדיה ותחזיק בזיכיון הבלעדי לפרסום בכ-800 בתי-קפה, ברים, פאבים, מועדוני לילה, חדרי כושר וסטודיו בפריסה ארצית, המספקים חשיפה ממוקדת לכ-1.5 מיליון צעירים בגילאי 18-35.

זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין, בעלים ומנכ"לים משותפים של "לעומק התודעה", מסרו כי לאחר 8 שנים הם החליטו להתמקד בעסקי הליבה של המשרד - פרסום ושיווק לצעירים, ואילו חברת המדיה תנוהל בהפרדה מוחלטת מ"לעומק התודעה" ותמשיך לפתח מדיומים ממוקדים לקהלי יעד שונים.

לדבריהם, "חברת 'לוקיישן' נפתחת במטרה להפריד את עסקי המדיה שלנו מעסקי הפרסום. חברת 'לוקיישן' תנוהל בהפרדה מוחלטת מ'לעומק התודעה'".

בין לקוחות החברה נמצאים: פוקס, בנק מזרחי-טפחות, שטראוס, סולגאר ישראל ועוד.