בסטארט-אפ אנימו מאתגרים את השיטה המקובלת של מדידת פרסום אופליין, באמצעות כלי תכנון מדיה מבוסס AI • "אנחנו מייצרים הפרעה בשוק שלא השתנה במשך שנים", אומרים המייסדים
שוק המדיה חווה האטה שתחייב את שלושת מנועי הצמיחה הגדולים שלו - רשתות חברתיות, חברות סטרימינג וחברות גיימינג - לשנות אסטרטגיה ולשתף פעולה ביניהם, כך עולה מדוח חדש של פירמת הייעוץ דלויט • הסיפור של סוויפט ובן הזוג כוכב ה־NFL מוכיח עד כמה מהלך כזה יכול להיות רווחי
סכסוך מסחרי התגלע בין ערוץ רשת 13 לבין פובליסיס מדיה, המנהלת את רכש המדיה של קבוצת הפרסום פובליסיס, בעקבותיו ירדו מהאוויר הפרסומות של שורת גופים מסחריים • במוקד: דרישה של רשת 13 למחיר שונה מזה שהיה נהוג בין הצדדים עד כה
נבו כרמי, המכהן כמנכ"ל משותף, פורש מהניהול השוטף של TMF ויישאר בתפקיד סגן יו"ר החברה • סביר להניח כי גיא שמחון יישאר מנכ"ל יחיד, אך תחתיו ימונו סגנים חזקים
אודליה ספרן, שהייתה סמנכ"לית השיווק והמכירות ברדיו תל אביב, מקימה חברת מדיה שתשווק את הזמן הפרסום של רדיו תל אביב, גלי ישראל, רדיו חיפה, רדיו דרום, 99.5 חם אש ודרום 101.5 • מדובר בפעם הראשונה מזה 20 שנה ששפ"א נתקלת במתחרה חזקה
ירון פאריזון, שמנהל את החברה מאז הקמתה לפני כ-6 שנים, עוזב את תפקידו וימונה למנכ"ל מדיה קום אוסטרליה וניו זילנד • את מקומו יתפסו שימי המיאס ויוליה שבלזון
ההיקף השנתי של תקציב המדיה של חברת הממתקים עומד על כ-20 מיליון שקל • לגלובס נודע כי מדיה קום, זניט מדיה ודנטסו ישראל מתמודדות על התקציב
לדברי בכירים בענף המדיה, בשבוע האחרון הוכפל זמן הפרסום בפריים-טיים לעומת ינואר, והגיע עד לכ-45 דקות • למרות הצפיפות במקבצי הפרסומות, הביקוש עדיין גבוה מההיצע - והמחירים בעלייה
לאחר שימוע ציבורי, חוות-דעת של רשות התחרות ותוצאות מחקר של חברת הייעוץ דלויט, החליטה הרשות להסיר את המגבלה • עפ"י המחקר, "לאור שינויים שחלו בשוק הפרסום, כלי ההתערבות הנוכחי לא נותן מענה לחוסר האיזון"
לגלובס נודע כי תקציב המדיה של הקבוצה בהיקף 15 מיליון שקל חוזר לחברת סמארט מדיה מקבוצת פובליסיס • התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב
ההגבלות על פתיחת בתי קולנוע ואולמות מופעים למניעת התפשטות הווירוס יובילו להמשך גידול בצריכה של שירותי מדיה מקוונים • חברות המדיה שמספקות שירותי צפייה ישירה באינטרנט, צפויות ליהנות מעולם פוסט-קורונה
אתרי מדיה מתכננים לבקש את רשות המשתמשים באופן נפרד כדי להציג להם פרסומות מותאמות אישית וכדי לאסוף עליהם מידע • המשמעות עבור גוגל היא פגיעה ניכרת ביכולות הפרסום שלה • מכיוון שגוגל שולטת בשוק הפרסום כולו, אם תממש את האיום הכנסות חברות המדיה ייפגעו משמעותית
חברות המדיה תומכות בתקנות הפרסום של גוגל ופייסבוק, שמגדירות פרסום שקשור לקורונה כרגיש • מנכ"ל יוניברסל דיגיטל, אופיר כהן: "צריך להבין שיש בפלטפורמות הדיגיטליות יותר פורצים ורמאים משומרים, ויש להניח שהסגירה רחוקה מלהיות הרמטית"
מחירי הפרסום חזרו למחירי טרום חג הפסח - מדובר בהוזלה של כ-15% • על פניו מדובר במהלך שמיועד להחזיר מפרסמים לטלוויזיה, אך אפשר להעריך בזהירות כי הסיכוי שלו להשפיע איננו גבוה
בינתיים TMF היא חברת המדיה היחידה שנקטה צעד זה, אך על רקע התגברות ביטולי הקמפיינים וההערכה כי הצניחה בהיקפי הפרסום בצל משבר הקורונה רחוקה מלהסתיים, גוברות ההערכות כי חברות מדיה נוספות ומשרדי פרסום ייאלצו בקרוב לבצע צעדים דומים
8 חודשים לאחר כניסתו לתפקיד מנכ"ל חברת המדיה, משלים אילן צחי שינוי ארגוני הכולל חילופי גברי בהנהלה והכנסת תפקידים שלא היו לפני כן • בין היתר מינה צחי למשנה למנכ"ל את רונית מרדכי, שעבדה לפני כן בחברות מדיה ובקרת מדיה וכן כמנהלת מחלקת המכירות בקשת
זניט מדיהמדיהמדיה קוםמשרדי פרסוםנבו כרמיפובליסיס גרופפרסום בטלוויזיהפרסומותרכש מדיהתקציב מדיה