משלים את הגיור: YouTube משיק גירסה עברית של האתר

כדי לשנות את ממשק המשתמש יש לגלול לתחתית האתר ולשנות את השפה מאנגלית לעברית ■ גוגל ישראל: "הגולש הישראלי הפך לחלק בלתי נפרד מקהילת YouTube הבינלאומית"‏‏

עוד גיור של מוצר מבית גוגל. YouTube, אתר שיתוף קבצי הווידיאו שבבעלות ענקית החיפוש, הודיע היום (ה') כי הוא משיק את האתר בממשק משתמש בשפה העברית. כך, כאשר הגולש הישראלי ייכנס ל-YouTube - הוא יוכל להתאים אישית את השפה לעברית ולראות את כל התכנים הכתובים באתר בעברית.

על מנת לשנות את ממשק המשתמש לעברית יש לגלול לתחתית האתר, ולשנות באופן עצמאי את השפה מאנגלית לעברית.

‏ריקי דרורי, סמנכ"לית השיווק של גוגל ישראל, מסרה כי "שנתיים לאחר שהשקנו את YouTube בישראל, במהלכן הפך הגולש הישראלי לחלק בלתי נפרד מקהילת YouTube הבינלאומית, אנו שמחים להשיק היום את הממשק בעברית ומאמינים כי הוא יאפשר לגולש הישראלי לשתף, לחפש ולצפות בתכני וידיאו ביתר קלות".

‏אתר YouTube ישראל הושק ביולי 2008, כאשר אתר הבית עבר התאמה מקומית מסוימת שסייעה למשתמש הישראלי למצוא את קטעי הווידיאו הפופולריים והרלוונטיים לו.

על-פי סקר ‏TIM‏, הפופולריות של אתר YouTube בישראל צמחה בחודשים האחרונים באופן משמעותי, והאתר אף הצליח לעקוף באחרונה את אתר ‏ynet‏ ואתר וואלה. על-פי הסקר לחודש יולי, YouTube מדורג במקום השלישי בקרב האתרים הפופולריים ביותר בישראל, עם שיעור חשיפה שבועי של 64.3%.

‏בנובמבר 2009 נפתח אתר YouTube גם עבור המפרסמים הישראליים, כאשר בין הכלים הפרסומיים המוצעים להם נמצאת האפשרות להציג פרסומות וידיאו על גבי עמוד הבית של האתר, לשלב פרסומות בחלקו התחתון של סרט הווידיאו ולהציג פרסומות וידיאו המותאמות לתוצאות החיפוש ב-YouTube (מעין מודל אדוורדס לקטעי וידיאו).

‏‏לפני כ-4 חודשים הושקה בישראל גם התוכנית לשיתוף הגולשים בהכנסות, במסגרתה יכולים הגולשים לבחור לצד אילו תכנים שהם העלו הם רוצים להציג גם פרסומות, ולקבל חלק מההכנסות שנגזרות מהפרסומות בהתאם לכמות הצפיות בווידיאו. ‏‎‎‏