חברת פלאפון מעוניינת להיכנס לשוק התקשורת לעסקים. החברה מבקשת ממשרד התקשורת להיכנס לשוק העסקי הנייח באמצעות התחברות למרכזיות הלקוחות העסקיים, כך שיחוברו לרשת שלה, בדומה לשירותים שמציעות פרטנר וסלקום במכרזים גדולים בקרב לקוחות עסקיים.
החיבור נועד להקל על הלקוח ולהוזיל לו את עלויות התקשורת בין הטלפונים בארגון. פלאפון סובלת מנחיתות בעניין הזה, משום שבמכרז אצל לקוח עסקי גדול פרטנר וסלקום מציעות שירותי תקשורת נייחת, בנוסף לסלולר, והדבר מקנה להן יתרון.
לעומתן, פלאפון השייכת לקבוצת בזק , מנועה מלהציע את השירות, ולפיכך היא מוגבלת ביכולת שלה להתחרות מול פרטנר וסלקום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.