רדקום החזירה הלוואה לקרן פלנוס 7 חודשים לפני המתוכנן

מנכ"ל רדקום: החזר ההלוואה לפלנוס הינה אבן דרך מצוינת הממחישה את המהפך שעברנו בשנתיים האחרונות

חברת רדקום , המספקת פתרונות הבטחת שירות למפעילי תקשורת לניטור תעבורה ברשתות תקשורת, הודיעה היום (ג') כי החזירה את יתרת חובה לקרן ההלוואות פלנוס 7 חודשים לפני המועד ההחזר המתוכנן. היקף קו האשראי המקורי שהועמד לרדקום על ידי פלנוס היה 2.5 מיליון דולר.

"החזר ההלוואה לפלנוס הינה אבן דרך מצוינת הממחישה את המהפך שעברנו בשנתיים האחרונות", אמר דוד ריפשטיין, נשיא ומנכ"ל רדקום. "כאשר נחתם הסכם ההלוואה עם פלנוס ב-2008 הודינו להנהלת הקרן על האמון בנו והצהרנו כי האסטרטגיה שלנו, הטכנולוגיה וצוות העובדים האיכותי יביאו לצמיחה משמעותית בטווח הארוך".

"כעת אנו מממשים הבטחה זו. העלייה בהכנסותינו והחזרה לרווחיות נובעות ממגמה ברורה בתעשיית הטלקום המתאוששת: צמיחה בנפחי תעבורת התקשורת הנובעת משימוש בטלפונים חכמים כ-iPhone ובלקברי, והאתגרים שהם יוצרים בנוגע לאיכות השירות ללקוח. מוצרינו הקיימים מציעים פתרון יעיל להיבטים רבים של הבעיה, ואנו מתכננים להשיק מוצרים חדשים שיתאימו אפילו טוב יותר לאתגרי איכות השירות העומדים בפני חברות הטלקום".

דוד ריפשטיין הוסיף: "לפני שנתיים, בתקופת המשבר, פלנוס הביעה אמון בחברה, והיום אנו גאים לומר כי הצדקנו את השותפות עימם. במציאות של שוק צומח, פתרונות מצוינים וצוות מלא במוטיבציה, אנו מתחייבים להמשיך ולהתקדם הלאה במטרה ליצור ערך מוסף לכל בעלי המניות שלנו".