אשתו לשעבר של איתי בן-דרור: "רוצח שפל, לא תראה אור יום אחד!"

(עדכון) - לילך שם-טוב המתינה בכניסה לאולם ביהמ"ש לבעלה לשעבר, הנאשם ברצח 3 ילדיהם ■ כשנכנס לאולם צעקה לעברו: "תסתכל על הילדים שרצחת, הם היחידים שאהבו אותך"

"תסתכל על הילדים שרצחת, יא בן זונה. 3 מאסרי עולם יהיו לך" - כך פנתה היום (א') לילך שם-טוב, אמם של 3 הילדים שנרצחו על-פי החשד על-ידי אביהם איתי בן-דרור, במפגש הטעון שלה עם האב בבית המשפט. "אתה לא תראה אור יום אחד! הם היחידים שאהבו אותך בעולם הזה".

שם-טוב המתינה להגעתו של בן-דרור יחד עם קרוביה באולם בית המשפט המחוזי בפתח-תקווה. האב החשוד ברצח 3 ילדיו נכנס לאולם לקראת הדיון בו נקבע כי הוא כשיר לעמוד לדין, ואז התפרצה לעברו שם-טוב, אשתו לשעבר: "ארגנת לך תיק, לקחת 1,500 שקל. בשביל מה? כדי לקנות לך כל מיני מטעמים בקיוסק?".

בעודה צועקת לעברו, שררה דממה באולם הדיונים. בן-דרור עצמו נשאר עם מבט מושפל, לא הרים את מבטו ולא ענה לשם-טוב. "רצית להתאבד? אחר-כך בשחזור אמרת שפחדת. פחדת על עצמך! הלכת ובדקת איך רוצחים ילדים באינטרנט!", קראה שם-טוב. ברקע נשמעו קריאות לבן-דרור להרים את מבטו. "מה עשית לילדים, מה עשית?!", קראה שם-טוב לעברו. "אתה רוצח שפל!".

"הוא תמיד היה שפוי, הרצח - נקמה אווילית"

מוקדם יותר התייחסה שם-טוב לראשונה לחוות-הדעת הפסיכיאטרית, הקובעת כי בן-דרור כשיר לעמוד לדין. "יש הקלה מסוימת. אני מקווה שלא נתבדה ושהצדק ייעשה עם הילדים שלי", אמרה בראיון מיוחד לחדשות 2 באינטרנט. "הוא תמיד היה שפוי. אף פעם לא היתה לו מחלת נפש מסוימת".

"כל מה שהוא עשה היה בידיעה מוחלטת, הכול זה צורך של נקמה אווילית ולא מבוססת כל מציאות", הוסיפה שם-טוב. "אני מקווה שהעונש ישיג את המטרה - שיפסיקו להשתמש בילדים כמטרה נוחה לפגיעה בבני-הזוג, ושרוצחים יפסיקו להשתמש בטיעון שמשהו לא בסדר בהם".

"הלוואי, עם כל הצער שלי כאמא, שהמקרה שלי יהיה המקרה האחרון", מבקשת שם-טוב. "הגיע הזמן לסיים את הסאגה הזו. כל מי שקרא את כתב האישום רואה שהוא היה שפוי בעת המעשה".

כתב האישום: יום כיף ואז - 153 דקירות

היום הוגשה לבית המשפט חוות-הדעת של הפסיכיאטר המחוזי של משרד הבריאות, לפיה איתי בן-דרור כשיר לעמוד לדין. עדות הפסיכיאטר הוצגה היום בבית המשפט, ולפיה בן-דרור לא ביצע את הרצח על רקע מחלת נפש כלשהי.

כתב האישום שהוגש נגד בן-דרור תיאר כיצד התכונן בן-דרור לרצח 3 ילדיו, עומר, רוני ואור: "לצורך ביצוע הרצח רכש הנאשם סכין חדה המיועדת לחיתוך בשר. הנאשם לא הסתפק בסכין זו, ועל מנת לבצע את הרצח במהירות, רכש בחנות בשוק בנתניה סכין נוספת המכונה סכין קצבים. עוד רכש הנאשם סלוטייפ רחב, שישמש אותו בזמן הרצח לכסות את פיהם של הילדים".

כדי לסמם את ילדיו לפני שרצח אותם בדקירות באותו ליל שבת נורא, "אגר הנאשם כמות גדולה של כדורי הרגעה מסוג קלונקס וכדורי שינה מסוג בונדורמין, וכן רכש משקאות אלכוהוליים שישמשו אותו לצורך ביום ניסיון אובדני לאחר ביצוע הרצח".

היום האחרון: מספרה, ארוחת בוקר, קרקס, ארוחת ערב - ורצח

עוד מתואר, לפרטי-פרטים מצמררים, היום האחרון בחייהם של רוני, עומר ואור: בבוקר הלכו האב וילדיו למספרה, שם עשו לרוני פן. לאחר מכן הלכו כולם לארוחת בוקר במדרחוב בנתניה, ואז הם שבו לדירה - בה מאוחר יותר יירצחו באכזריות - ונסעו לקרקס. לאחר מכן נוסעים הארבעה במונית לארוחת ערב במסעדה, משם הם ממשיכים למסעדה נוספת כדי לאכול קינוחים.

"סמוך לשעה 19:30 הגיע הנאשם עם הקטינים לדירה", כך בכתב האישום. "עת הורידו הילדים בגדים והתארגנו לשינה, ריסק הנאשם כדור מסוג בונדורמין לכל אחד מהם ושם אותו בכוס עם שתייה מסוג אייס תה. הילדים שתו מעט והלכו לישון, ואילו הנאשם שתה שני בקבוקי בירה. עומר ואור נרדמו כל אחד על מזרון בחדרם המשותף, ואילו רוני נרדמה על המזרון בחדרו של הנאשם".

עוד נכתב, "סמוך לאחר מכן בדק הנאשם באינטרנט, במחשב בדירה, היכן מיקום כלי הדם הראשיים בגוף האדם, על מנת שדקירותיו יביאו למותם של הילדים במהירות. סמוך לשעה 22:45 נטל הנאשם את הסכין ונכנס לחדר בו לנו עומר ואור. הנאשם סגר את התריסים, נטל מגבת, כיסה את פניו של אור ודקר אותו בבית החזה ובבטן כ-29 דקירות. אור ניסה מתוך שינה להתגונן, וכך נגרם לו גם חתך בשורש כף-יד ימנית. בסיום וידא הנאשם כי אין לאור דופק".

"רוני ניסתה להתנגד"

"לאחר מכן הלך הנאשם לשירותים, נטל משם מגבת נוספת, שב לחדר וכיסה את פניו של עומר במגבת. הנאשם דקר את עומר בסכין כ-38 פצעי דקירה בחזה וכ-16 פצעי דקירה בבטן. עומר ניסה להתגונן מתוך שינה, ובכך נגרם לו גם פצע דקירה בשוק השמאלית", עוד מפורט. "הנאשם שטף את הסכין בשירותים והמשיך לחדרו, שם ישנה רוני. הנאשם כיסה את פניה של רוני במגבת ודקר אותה בסכין כ-70 דקירות בבית החזה ובבטן. רוני ניסתה מתוך שינה להתנגד למעשיו של הנאשם, הזיזה ראשה מצד לצד, וכך נגרם לה גם פצע חתך באמה השמאלית".

לאחר הרצח הנורא, "הנאשם נטל את גופותיהם של אור ועומר והניחם על המזרון ליד גופתה של רוני. הנאשם כיסה את גופות הילדים בסדין, ואילו את המגבות שכיסו את פניהם של המנוחים אסף ושם בשקית בחדר הכביסה. לאחר מכן, סמוך לשעה 2:00 שתה הנאשם בירה וויסקי וחתך את פרקי ידיו".

בכתב האישום המזעזע מתואר גם כיצד הכין בן-דרור את השטח לרצח - ובעיקר להתאבדותו הכושלת. "בתאריך 21.7.10 כתב הנאשם מכתבים, הנושאים תאריך יום 24.7.10 והנחזים להיות מכתבי התאבדות, בהם גולל הנאשם את הסיבות לרצח הילדים. עוד באותו מועד הכין הנאשם תיק ובו בגדים, כלי רחצה וכסף בסך 1,500 שקל".

"על התיק הצמיד הנאשם פתק ובו בקשה כי במקרה שלא יצליח למות, יילקח התיק עבורו לבית-החולים. כמו כן הכין הנאשם מכתב ועליו צילום תעודת הזהות שלו, עליו כתב כי הוא חולה נפש בפרדסיה וכי לא ראה את ילדיו 7 חודשים. עוד כתב הנאשם על הדף טלפונים שימושיים של בני משפחה וחבר", נכתב.