לקוחות סלקום קיבלו SMS ב-3:30 בלילה - בגלל שעון החורף

תקלה טכנית של ספקית הסלולר הביאה לשליחת הודעות שירות ללקוחות באישון לילה ■ סלקום בתגובה: "מדובר בתקלת מחשב; ההודעות נשלחו לחלק קטן מהלקוחות"

שמעון זיידמן, לקוח סלקום מרמת-גן, לא ציפה לכזו ברכת שנה טובה מחברת הסלולר. לאחר המעבר לשעון חורף הלילה, זיידמן טוען כי קיבל 2 הודעות SMS מסלקום אודות שירות מהחברה - בסביבות השעה 3:30 לפנות בוקר. לקוחות אחרים קיבלו גם כן הודעות לפנות בוקר ומהחברה נמסר כי מקור התקלה היא המעבר לשעון חורף הלילה.

"קיבלתי הודעת SMS בשעה 3:27; חשבתי שקרה משהו קריטי, ואז אני רואה שזו הודעה שירותית מסלקום", אומר זיידמן. "חזרתי לישון, ואז פתאום קיבלתי עוד הודעת SMS בשעה 3:28. בשלב זה השתקתי את הטלפון".

זיידמן פנה לסלקום וביקש פיצוי, אולם נענה בשלילה תוך שנציגת השירות מתנצלת בפניו על התקלה. "אני מ-3 בבוקר ער, וצורת הדיבור שלהם לא היתה יפה", הוא אומר. "ההודעה השנייה היתה מעין וידוא הריגה. זו הטרדה, ואני מתכוון לתבוע אותם".

בסלקום אישרו כי אכן תקלה הקשורה למעבר השעון הביאה לשליחת הודעות שירות לחלק קטן מלקוחות החברה, כהגדרתם. מהחברה נמסר: "בעקבות תקלת מחשב, לחלק קטן מהלקוחות, שהיו צריכים לקבל הודעות SMS שירותיות על סיום הטבה או תוכנית וכדומה, נשלחו ההודעות מוקדם ממועד המשלוח המתוכנן בעקבות המעבר משעון הקיץ לשעון החורף".