נובה: הזמנות במיליוני ד' למערכות מדידה עצמאיות באסיה פסיפיק

אחד הלקוחות הוא יצרן שבבים (FOUNDRY) והשני הוא יצרן זכרונות מוביל ■ "היצע המוצרים המשלימים שלנו ממשיך להתמקד בעיקר בשני פלחי השוק המתפתחים בתעשייה"

חברת נובה מדווחת היום (ב') על שני לקוחות נוספים למערכות מדידה עצמאיות באזור אסיה פאסיפיק, שהזמינו ממוצרי החברה במספר מיליוני דולרים. נובה נסחרת בבורסה בת"א ובוול סטריט. גבי זליגסון הוא נשיא ומנכ"ל החברה.

נובה , היא ספקית פתרונות מטרולוגיה עצמאיים ומשולבים עבור בקרת התהליכים בשוק המוליכים למחצה. החברה מייצרת מכשירי מדידה המיועדים ליצרני שבבים, ויש לה שני סוגים של מכונות בדיקה: כאלו המשתלבות במערכות אחרות, שעלותן מוערכת ב-250-300 אלף דולר, וכן מערכות בדיקה עצמאיות שעלותן מוערכת בכמיליון דולר ויותר.

נובה מכשירי מדידה דיווחה כי אחד הלקוחות הוא יצרן שבבים (FOUNDRY) והשני הוא יצרן זכרונות מוביל, וכי שניהם משתמשים גם במערכות המדידה המשולבות המיוצרות על ידי החברה.

נועם שינטל, מנהל השיווק בנובה, אמר כי "הזכייה בשני לקוחות חשובים אלה מחזקת את מעמדנו בשוק מערכות המדידה העצמאיות הממשיך לצמוח בקצב מואץ. היצע המוצרים המשלימים שלנו, הכולל מערכות מדידה משולבות ועצמאיות, ממשיך להתמקד בעיקר בשני פלחי השוק המתפתחים ביותר בתעשייה המאופיינים בדרישות גבוהות של מהימנות, יעילות וקלות שימוש".