הצלחה בהנפקת אאורה: גייסה 50 מיליון שקל

מטרת הגיוס לייצור לחברה הון המיועד להשקעה לפיתוחה העתידי

חברת אאורה מדווחת היום (ג') כי במסגרת המכרז הציבורי שקיימה אתמול להנפקת אגרות חוב הצליחה החברה לגייס כ-50 מיליון שקל ממשקיעים מוסדיים ומהציבור.

היענות הציבור להשתתפות במכרז הייתה גבוהה ובמהלך היום נרשמו ביקושי יתר לרכישת אגרות החוב של החברה. יחד עם ביקושי היתר במכרז שקיימה החברה למשקיעים מוסדיים בשבוע שעבר, נתקבלו הזמנות לרכישת 73,695 יחידות המהוות ביקוש יתר של למעלה מ- 47%.

בועז משעולי, מנכ"ל אאורה השקעות אמר: "זהו גיוס שמטרתו לסייע לחברה לעבור למצב של פיתוח וצמיחה. בכוונתנו להמשיך ולהתמקד בתחומים אותם זיהינו בשנה האחרונה כמנועי צמיחה עבור החברה. הפרויקטים אותם אנו מקדמים, הנדל"ן למגורים בארץ ורכישת בנינים בניו יורק והפיכתם למלון דירות שמיועדים להשכרת דירות לטווח קצר הינם מתוך אסטרטגיה של התמקדות בפרויקטים בעלי שיעורי רווח גבוהים".

האג"ח שהונפק לציבור במכרז הינו אג"ח סדרה ה' ובסך הכול הוצעו לציבור במסגרת המכרז 50,000 יחידות בשווי של 1000 שקל ליחידה. לאחר שבשלב המכרז למוסדיים עלה מחיר המינימום מ-950 ל-975 שקל, נקבע המחיר הסופי בעקבות ביקושי יתר על 980 שקל ליחידה. אגרות החוב בהנפקה זו, מובטחות על ידי ארבעה פרויקטי מגורים של חברת אאורה ישראל, עם מח"מ של כ-2.5 שנים.

אאורה השקעות סיימה את מחצית הראשונה של שנת 2010 עם רווח עם רווח נקי של כ- 18.2 מיליון שקל. החברה צופה כי במהלך המחצית הנוכחית תסיים את מסירת שלב ב' של פרויקט High ביהוד-מונוסון (120 דירות). כמו כן הודיעה החברה על רווחים נוספים הצפויים מעליית ערך הבניין שרכשה בניו יורק.