uTest השלימה סבב גיוס שלישי בהיקף של 13 מיליון דולר

בהובלת קרן ההון סיכון האמריקנית Scale ונצ'רס פרטנרס, לצד המשקיעות הקיימות בהן Longworth ו-Egan-Managed Capital

הסטארט-אפ הישראלי-אמריקני uTest השלים סבב גיוס שלישי בהיקף של 13 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון האמריקנית Scale ונצ'רס פרטנרס, לצד המשקיעות הקיימות בהן Longworth ו-Egan-Managed Capital. סך ההון שגייסה החברה עד כה (כולל הסבב הנוכחי) עומד על כ-21 מיליון דולר.

uTest הוקמה ב-2007 על ידי דורון ראובני (מנכ"ל החברה) ורועי סולומון (סמנכ"ל ניהול המוצר). והיא מציעה ללקוחותיה שירותי בדיקות תוכנה ואיכות במיקור חוץ (במודל SaaS). זאת תוך הסתמכות על קהילת Crowd Sourcing של 30 אלף בודקים עצמאיים, הבודקים את התוכנה בעצמם ומדווחים על תקלות.

כך, כל חברה המשיקה תוכנה או אפליקציה, יכולה להגדיר את קהילת ה'טסטרים' המתאימה לה (כגון רקע טכנולוגי, מיקום גיאוגרפי או שפה מסויימת) ולבדוק כיצד פועל המוצר שלה בקרב קבוצת משתמשים מובחנת, במטרה לגלות בו באגים ולשפר אותו.

המודל העסקי של uTest מבוסס על תשלום דמי שימוש בהתאם להיקף הבדיקה. לדברי החברה, ההון שגיוס יסייע לה להמשיך בפיתוח פלטפורמת הבדיקה שלה, להגדיל את קהילת ה'טסטרים' ולהתרחב לקטגוריות חדשות.

"עם אפליקציות אייפון, אייפד, אנדרויד ובלקברי, המתחרות על תשומת הלב של המדיה ועל הדולרים של הצרכנים, הלחץ לבדוק אפליקציות ולהשיק אותן במהירות מעולם לא היה גדול יותר", מסביר ראובני את הפוטנציאל של החברה.