גבעות: "קיבלנו את הדו"ח ההנדסי - נפרסם בעוד מספר ימים"

"השותף הכללי שוקד על הכנת דו"ח מיידי שיכלול פרטים בקשר לדו"ח האמור, הכנת הדו"ח המיידי עשויה לקחת מספר ימים"

דריכות שיא בקרב משקיעי גבעות : שותפות חיפושי הנפט הודיעה היום (ד') כי היא קיבלה את הדו"ח ההנדסי הסופי בנוגע לפוטנציאל ההפקה מ"מגד 5", אך היא זקוקה למספר ימים על מנת לנתח את המידע בטרם תוציא את הדיווח בנושא למשקיעים.

"השותף הכללי מתכבד להודיע כי קיבל את הדו"ח ההנדסי הסופי", נכתב בהודעת גבעות לבורסה. "השותף הכללי שוקד על הכנת דו"ח מיידי שיכלול פרטים בקשר לדו"ח האמור, הכנת הדו"ח המיידי עשויה לקחת מספר ימים".

בתגובה מיידית לדיווח, נופלת מניית גבעות בכ-8% בבורסה, תוך שהיא מרכזת מחזור ענק של כ-25 מיליון שקל. אגב, שמו של קובץ ה-PDF ששיגרה גבעות לבורסה נקרא "דחייה דו"ח סופי".

את הטיוטה הראשונית של הדו"ח ההנדסי קיבלה גבעות ב-15 באוגוסט, וגם אז היא הודיעה כי היא זקוקה למספר ימים על מנת לנתח אותו. יש לציין כי טיוטת הדו"ח מורכב ממאות עמודים וגבעות לא פרסמה את כולו, אלא את הניתוח שלה. בשותף הכללי ציינו בחודש שעבר את העבודה הסיזיפית הכרוכה בניתוח הדו"ח ההנדסי והכנת ההודעה למשקיעים.

בחודש שעבר הוציאה גבעות דיווח למשקיעים ביום קבלת טיוטת הדו"ח ההנדסי ומסרה כי היא תוציא הודעה למשקיעים בתוך 3 ימים, מה שאכן קרה. באותה טיוטה נכתב כי במאגר "מגד 5" ישנם כ-1.5 מיליארד חביות נפט, אולם הנעלמים העיקריים הם הכמות בת הפקה, קצב ההפקה, עלות ההפקה וכיוצא בזה. בגבעות מעריכים כי ישנו סיכוי טוב לכמות בת הפקה של 10% מגודל המאגר.