סרטון פרסומת שבו נראית גופת אדם בחדר מתים, כשבידה חצי המבורגר אכול של מקדונלד'ס, מסעירה את הרוחות בארה"ב.
מדובר בתשדיר שלא למטרות רווח של ארגון התומך בתזונה צמחונית. הפרסומת מקשרת באורח ישיר בין התקפי לב לאכילת המבורגרים נוטפי כולסטרול מתוצרת מקדונלד'ס.
ברשת המזון המהיר הגיבו בזעם על הקמפיין החדש, וטענו כי הוא תוקף אותם בצורה ברוטלית ולא הגונה.
עם זאת, אין ספק כי השמנה היא בעיה אמיתית בארה"ב. אחד מכל 3 ילדים במדינה סובל מעודף משקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.