רפי רשף התעקש - וערוץ 10 השאיר את תוכניתו בשעה חמש

בערוץ תכננו להעביר את תוכניתם של ירון לונדון ומוטי קירשנבאום ל-17:00 ולשדר את תוכניתו של רשף ב-18:00 - אך רשף עמד על כך שתוכניתו תישאר בשעתה המסורתית

ערוץ 10 לא ישנה את שעת שידור תוכניתו של רפי רשף, "חמש עם רפי רשף" - כך נודע ל"גלובס".

תוכניתו של העיתונאי הוותיק תישאר בשעה 17:00 אחר-הצהריים, לאחר שרשף עמד על כך שהתוכנית תישאר בשעתה המסורתית - וסירב לכוונת הנהלת הערוץ להעביר את התוכנית לשעה 18:00, שם שובצה במסגרת לוח השידורים החדש של הערוץ.

רשף אף השתתף בפרומו לשעת השידור החדשה.

בערוץ תכננו תחילה להעביר את תוכניתם של צמד המגישים הוותיקים ירון לונדון ומוטי קירשנבאום לשעה 17:00 אחר-הצהריים ולשדר את תוכניתו של רפי רשף מיד אחר-כך.

כעת נודע כי שתי התוכניות יוחלפו, ורשף יישאר בשעה המזוהה עמו עוד מהימים שבהם שידר את "ערב חדש" בערוץ 1, כאשר "לונדון וקירשנבאום" תוקדם מהשעה 19:00 בה היא משודרת כיום לשעה 18:00.

תוכנית הבישול של ישראל אהרוני תשודר בשעה 19:00, ואילו חצי שעה אחר-כך, לפני מהדורת החדשות, תשודר תוכניתו של גיא פינס, "ערב טוב". כפי שפורסם ב"גלובס" בראשונה, פינס ישדר שתי תכניות ביום, כאשר התוכנית השנייה תהיה מעין מהדורה מקוצרת בשעה 22:30 בלילה.

רשף נחשב במשך שנים לאחד העוגנים של ערוץ 10 ואף עזב את תוכנית הרדיו שלו בעבור הקדשת זמנו לתוכנית.

בערוץ 10 אישרו רק כי "'ערב טוב עם גיא פינס' תשודר החל מה-3 באוקטובר בשעה 19:30". והוסיפו: "בימים הקרובים נעדכן על השיבוץ הסופי של יתר תוכניות הפרה-פריים".