קומברס הטמיעה תא קולי ויזואלי במפעילה הגדולה בפורטוגל

הערכות בשוק - שווי החוזה נאמד בכמה מאות אלפי דולרים ■ קומברס שמחזיקה כיום בכשני שליש משוק התאים הקוליים הוויזואליים בעולם

פתרון התא הקולי הוויזואלי (Visual Voicemail) של קומברס הוטמע ונפרס ברשת הסלולרית של TMN - המפעילה הגדולה ביותר בפורטוגל, בעלת 7 מיליון מנויים. על פי ההערכות בשוק, שווי החוזה נאמד בכמה מאות אלפי דולרים.

TMN מצטרפת לעשרות מפעילים בעולם שהטמיעו את הפתרון של קומברס שמחזיקה כיום בכשני שליש משוק התאים הקוליים הוויזואליים בעולם.

כדי להבטיח זמינות מקסימאלית של השירות, בחרה TMN בגרסה של הפתרון שאינה דורשת תוכנה במכשיר הקצה (Clientless). לפיכך, עם שליחת הודעה קולית, המנוי מקבל הודעת MMS שמציגה בפניו את זהות השולח, מועד ההודעה ואורכה. בלחיצת כפתור אחת הוא יכול להשמיע את ההודעה, לאחסנה, לשלוח למנוי אחר ועוד.

מריו סוסה, מנהל ב-TMN ציין כי "כפי שצפינו, פתרון התא הקולי הוויזואלי של קומברס הגדיל באופן משמעותי את מספר ההודעות הקוליות שנשלחו, את מספר ההודעות שנשמעו, את מספר השיחות ואת שביעות הרצון הכללית של המנויים. השירות מסייע להשגת מטרתנו להגדיל את הכנסות החברה בתחום ההודעות הקוליות".

דרור בין, נשיא קומברס למכירות מסר כי "גרסה זו של הפתרון מאפשרת הפצה מהירה מסוגה של הפתרון למספר הגדול ביותר האפשרי של מנויים. נתוני השימוש ב-TMN מעידים כי מנויים נוטים להשאיר יותר הודעות כאשר הם בטוחים שיאזינו להן. התוצאה הי שביעות רצון גדולה יותר של הלקוחות וגידול ב-ARPU בתחום ההודעות הקוליות, שעשוי להגיע על פי הערכות המפעילים לשיעור של 30% עד 50%".