קבוצת התוכנה הישראלית eWave קונה את קודקוד

הערכות: היקף העסקה 5 מ' ש' ■ קודקוד מספקת פתרונות משולבים של תוכנה וחומרה בתחומי הברקוד וההדפסות מבוססי מסופונים ומדפסות ייעודיות

קבוצת התוכנה הישראלית eWave רוכשת את השליטה בחברת קודקוד טכנולוגיות. על פי הערכות תירכש קודקוד תמורת 5 מיליון שקל. קודקוד, שהוקמה ב-1984, מספקת פתרונות משולבים של תוכנה וחומרה בתחומי הברקוד וההדפסות מבוססי מסופונים ומדפסות ייעודיות. הרוכשת eWave מתמחה בפיתוח ואינטגרציה של מערכות מידע. חברת קודקוד תמשיך להעסיק את 15 עובדיה ולהתנהל ממשרדיה במושב מזור.

רכישה רביעית בשנה וחצי

קודקוד היא הרכישה הרביעית של קבוצת eWave בתוך שנה וחצי. הקבוצה רכשה בתקופה זו את OptimizeIT (כיום SoftWatch), שמפתחת מערכת לניהול ומעקב אחר השימוש ברישיונות תוכנה; את הסטארט-אפ אימפקטיה טכנולוגיות, שמפתח תוכנה לפרסום בדואר האלקטרוני של הארגון; וכן חלק מהשליטה בחברת ייזום ושיווק הנדל"ן High-Land.

לדברי רפי גבאי, מנכ"ל eWave, "מוצרי קודקוד יאפשרו לנו לספק ללקוחות גדולים בתחומי התעשייה, הממשלה והפיננסים פתרונות אינטגרציה מקיפים יותר המשלבים בין תוכנה וחומרה".

יעקב צ'רקה, מייסד ומנכ"ל משותף בקודקוד, ציין כי "שילוב הכוחות עם אינטגרטור כ-eWave יאפשר לנו להשתלב במגוון רחב יותר של פרויקטים, וכן להרחיב את פעילותנו בתחומי הברקוד וה-RFID".