רדוור זינקה אמש בוול סטריט ב-8.1%; האם מכירתה קרובה?

"גלובס" חשף לפני כשבועיים כי החברה מנהלת מו"מ עם HP ו-IBM למכירתה תמורת כמיליארד דולר ■ עסקאות כבדות אתמול באופציות קול על מניית רדוור

רדוור הישראלית מקבוצת רד שבשליטת זהר ויהודה זיספאל ובניהולה של רועי זיסאפל ממשיכה לרכז עניין: אמש (ד') זינקה מניית החברה בוול סטריט ב-8.1% כשנראה כי החשיפה הבלעדית ב"גלובס" מלפני כשבועיים, לפיה החברה מנהלת מו"מ למכירתה ל-HP או ל-IBM תמורת כמיליארד דולר, עושה לה כנפיים בניו יורק.

הזינוק במניית רדוור החל באמצע יום המסחר לערך דווקא לאחר מגמה שלילית במניה לאורך רוב יום המסחר של אתמול. הודעות טוויטר של סוחרים וברוקרים ניו יורקיים אמש מאשרות כי רווחת ההערכה כי העסקה עומדת בפני סיום וכי היא עדיין רלוונטית למרות העובדה כי מאז הפרסום ב"גלובס" לא נתקבלה שום תגובה (או הכחשה) מרדוור עצמה או מ-HP או IBM.

משתמש בשם OptionRadar העריך בהודעת טוויטר כי העסקה עדיין במצב "פעיל". משתמשים אחרים ציינו כי דקות לפני הזינוק נעשו באופציית קול 40 לחודש נובמבר על רדוור עסקאות בהיקף של 6,000 אופציות - סכום נכבד מאוד בהשוואה לממוצע היומי.

נסביר כי אותם סוחרים אשר רכשו את כמויות האופציות מעריכים כי עד הפקיעה בנובמבר מחירה של מניית רדוור יעמוד על מעל 40 דולר. על פי חשיפת "גלובס", המו"מ למכירתה של רדוור מתנהל סביב מחיר מניה של 45 דולר.