שווה או לא? פנטהאוז 350 מ"ר במרכז ת"א ב-20 מיליון שקל

למה כן? כי 50 אלף שקל למ"ר זה אטרקטיבי ביותר ■ למה לא? כי בהרצליה פיתוח, בקיסריה ואפילו בסביון תוכלו לקנות לעצמכם בסכום הזה גן עדן צמוד-קרקע

למה כן

1. המחיר למ"ר - 50 אלף שקל - הינו אטרקטיבי ביותר. במגדל היוקרה בארי נהרדעא הסמוך דורשים על הפנטהאוז 100 אלף שקל למ"ר, ושם גם יהיו לכם הרבה יותר שכנים.

2. "מדובר ברחוב שקט שנמצא במרכז העניינים: חוצים את רחוב אבן גבירול, ומגיעים לקניון "גן העיר"; חוצים את רחוב ארלוזרוב, ומגיעים לאזור כיכר המדינה.

3. מדובר בפנטהאוז חדש בשטח 450 מ"ר ברוטו עם נוף לים ובריכת שחיה בבניין, בשכונה מבוקשת על הגבול שבין מרכז תל אביב לצפון הישן. ללא ספק, מדובר מוצר נדיר שגם יישאר כזה.

אנטקולסקי באוהאוס / צילום: תמר מצפי
 אנטקולסקי באוהאוס / צילום: תמר מצפי

למה לא

1. בכל מקום אחר מחוץ לתל אביב, עם 20 מיליון שקל אתם יכולים לקנות לעצמכם גן עדן צמוד-קרקע, לרבות בהרצליה פיתוח, קיסריה, ואפילו בסביון.

2. המקטע של רחוב אנטוקולסקי צר אך גם דו-כיווני, כשבצידו האחד מותר לחנות, נכון להיום. סוג של סיוט תחבורתי לכל מי שמבקש לצאת או להיכנס, שממול בדיוק נמצא גם סניף המכללה האקדמית ת"א-יפו.

3. ארבע הדירות בקומה שמתחתיך נרכשו על ידי שרי אריסון עבור ארבעת ילדיה, על פי דיווחים בתקשורת, והם שילמו רק כעשרת אלפים דולר למ"ר. מרגיש פראייר?