יוני להב מונה למנהל האסטרטגיה של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R. במסגרת תפקידו יוביל להב את תחום הפלנינג במשרד ויהיה אחראי בין היתר גם על הטמעת הפלנינג הדיגיטלי ועל תחום ה-trendspotting.
להב החל את דרכו בעולם הפרסום כפלנר ביהושע TBWA, ולאחר מכן עבר למקאן-אריקסון, שם שימש כמנהל הפלנינג של מקאן דיגיטל. לאחר מכן התקדם לתפקיד מנהל התכנון האסטרטגי של דרורי-שלומי, ובחצי השנה האחרונה מילא תפקיד של מנהל קבוצת פלנינג בשלמור-אבנון-עמיחי Y&R.
רמי שלמור מסר כי "מיום שהחל יוני את עבודתו במשרד, סימנתי אותו כמי שיוביל את המחלקה ברבות הימים. הוא הגיע לתפקידו החדש כמנהל הפלנינג בשלמור-אבנון-עמיחי Y&R מהר מכפי שתוכנן".
להב מסר: "אני שואף לבנות מחלקת פלנינג דומיננטית ומובילה, אשר תהיה שותפה מלאה למהלכים ולרעיונות הגדולים של המשרד. בסופו של דבר, כולנו קודם כל פרסומאים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.