הסטארט-אפ הישראלי סולאראדג' השלים גיוס של 25 מיליון דולר

הגיוס - מקרן לייטספיד ומשקיעים קיימים - אופוס קפיטל, ג'נסיס, וולדן, ORR, ורטקס קפיטל וג'יי-פי אסיה ■ החברה מפתחת מערכות לייעול הפקת חשמל מאנרגיה סולארית

חברת סולאראדג', סטארט-אפ ישראלי המפתח מערכות לייעול הפקת חשמל מאנרגיה סולארית פוטו-וולטאית, השלימה גיוס של 25 מיליון דולר מקרן לייטספיד והמשקיעים הקיימים - הקרנות אופוס קפיטל, ג'נסיס, וולדן, ORR, ורטקס קפיטל וג'יי-פי אסיה. לדברי גיא סלע, היו"ר והמנכ"ל של החברה, הגיוס ישמש להאצת צמיחת החברה, להגביר המכירות ולהכפיל את היקפי הייצור.

המערכת של סולאראדג' מאפשרת ניצול מלוא פוטנציאל הקולטים הסולאריים באמצעות אופטימיזציה נפרדת לכל אחד מהקולטים, תוך אספקת נתונים בזמן אמת על תפוקתם. במהלך השנה האחרונה החברה הרחיבה את מגוון מוצריה: הקימה קו לייצור סדרתי, ביססה תשתית לוגיסטית לשיווק ותמיכה בינ"ל וחתמה על שת"פים עם יצרניות קולטים סולאריים, מתקינים ומפיצים בארץ ובעולם.

סולאראדג' הוקמה ב-2006 ע"י 5 יזמים יוצאי יחידת הטכנולוגיה של חיל המודיעין - גיא סלע, ליאור הנדלסמן, יואב גאלין, מאיר אדסט ואמיר פישלוב. קו הייצור של החברה נמצא בצפון הארץ, והיא מעסיקה יותר מ-180 עובדים.