הסוף לספקולציות: גבעות חתמה הסכם ייעוץ עם גיורא איילנד

ישמש כיועץ לשותפות בנושאים הקשורים לניהול ולפעילותה הכלכלית ■ שימש בתפקידו האחרון בצה"ל כראש אגף תכנון במטכ"ל ולפני כן שימש גם כראש המועצה לביטחון לאומי

שותפות חיפושי הנפט גבעות הודיעה היום (ה') כי השותף הכללי חתם על חוזה ייעוץ עם האלוף במילואים גיורא איילנד. איילנד ישמש כיועץ לשותפות במספר נושאים הקשורים לניהול השותפות ולפעילותה הכלכלית.

נזכיר, כי ביום שלישי פורסם ב"גלובס", כי גבעות מנהלת מו"מ מתקדם עם האלוף במיל' איילנד על מנת שישמש כיועץ חיצוני לשותף הכללי. גיורא איילנד שימש בתפקידו האחרון בצה"ל כראש אגף תכנון במטכ"ל ופרש ב-2003. הוא שימש גם כראש המועצה לביטחון לאומי.

נזכיר, כי ההסכם עם איילנד מצטרך למהלך נוסך שביצעה גבעות לאחרונה לאור הסערות התקשורתיות האחרונות. השותפות שכרה בסוף ספטמבר שירותי ייעוץ תקשורתי ממשרדו של מוטי מורל, אשר ישמש כיועץ האסטרטגי של החברה. את מערך התקשורת ינהל יועץ התקשורת זאב ינאי.

גורם בכיר בשותפות גבעות אמר ל"גלובס" עם החתימה: כי "הבנו כי עלינו לשפר את הקשר עם המשקיעים ועם הציבור הרחב, ולצורך כך שכרנו את מוטי מורל. חשוב לנו שהציבור ידע כי איננו חברה שמחפשת נפט אלא חברה שמצאה נפט ונערכת להפיק אותו".