אני הכרתי מוטי אחר, אדם רך שמתאמץ להציג חזות קשוחה
מורל (66) זכה לפרסום רב כאשר החל לעבוד עם פוליטיקאים בקמפיין פוליטיים
שני יועצי התקשורת האגרסיביים מתכתשים בשנים האחרונות על רקע פירוק השותפות ביניהם, שבגינו חויב צור לשלם למורל 5 מיליון שקל ■ כעת הגיעו השניים להסכמה על סיום המחלוקות, וסכום הפיצוי יופחת ל-3 מיליון שקל
הם עובדים בשירות הלקוח ולא מתנזרים גם מספינים ■ אבל מה קורה כשהם מגלים שהם שותפים לקונספירציה (שלא הם הגו), או שהלקוח משקר גם להם? ■ G על הדילמות המוסריות של היועצים האסטרטגיים
באחרונה עלתה לכותרות "תוכנית הנאנסות", שנרקחה במשרדו של איש התקשורת מוטי מורל, במסגרתה 4 מתלוננות העלילו לכאורה עלילת אונס כנגד עו"ד אורי דניאל ■ הנחיות חדשות של פרקליט המדינה קובעות כי כשמתעורר חשד לעלילת-שווא, ככלל יועבר העניין לחקירת משטרה
לאחר שביהמ"ש העליון קבע כי יועץ התקשורת מוטי מורל הגה קמפיין להשחרת עו"ד אורי דניאל כאנס, במסגרת תוכנית שכונתה "קמפיין הנאנסות", "גלובס" חושף היום מסמך שהוכן במשרדו של מורל, ממנו עולה כי לאסטרטגיה של מורל היו 3 מטרות - שעו"ד אורי דניאל היה רק אחת מהן
בית המשפט העליון קבע כי היועץ האסטרטגי מוטי מורל הגה קמפיין להשחרת עו"ד אורי דניאל כאנס, במסגרת תוכנית שכונתה "קמפיין הנאנסות" ■ מה נכתב על מורל בהכרעת הדין של שופט העליון יצחק עמית?
הבורר בסכסוך בין השותפים לשעבר פסק כי צור ישלם 5 מיליון שקל למורל - זאת בניגוד לפסק הבוררות החלקי שנתן הבורר הראשון בתיק ■ השניים עבדו יחד 6 שנים, וצור נטש את המשרד עם חלק מהלקוחות והציוד
כך עולה מפסק הבוררות שפירק את השותפות ביניהם ■ הכנסות המשרד בשיאו הגיעו לכ-10 מיליון שקל ■ מורל וצור משכו שכר בעלות של כ-80 אלף שקל בחודש כל אחד
לאחר הליך בוררות בן 5 שנים שהתנהל בין שני יועצי התקשורת הבכירים, מוטי מורל ורונן צור, שהשותפות ביניהן עלתה על שרטון, הכריע הבורר לטובת מורל וחייב את צור לשלם לו כ-5 מיליון שקל
הצצה לעולמם של היועצים האסטרטגיים: במשרד יחסי הציבור והתקשורת של אחד מאבי-אבות תורת הספין, מוטי מורל, הגו את הקמפיין המכפיש ■ ביהמ"ש קבע כי מדובר במזימה ובמסע הכפשה מתוזמר ■ מורל מכחיש מעורבותו
ייועץ התקשורת יתגייס לעזרת המשפחה ללא תשלום ■ מורל: "אנו בוחנים כל מיני דרכים להביא לאיתורו ולשחרורו, ולא בהכרח ע"י רעש תקשורתי כמו במקרה גלעד שליט"
מי יעמוד בראש המדינה? לא ידוע. מי בטוח ירוויח בגדול? היועצים האסטרטגיים
ארד, שהיה חבר בצוות האסטרטגי של אריאל שרון, מסייע לקדימה בהכנות לבחירות ■ מי שינהל את קמפיין הבחירות של המפלגה יהיה הפרסומאי מוטי מורל
מהם הקווים האדומים של מסע יח"צ? על השאלה הזו ניסתה בשבוע שעבר לענות השופטת מיכל אגמון-גונן, כשקבעה כי קמפיין יח"צ שלילי ומכפיש אינו לגיטימי ■ מנגד, יועצי תקשורת טוענים כי הקביעה של השופטת תמימה ומנותקת מהמציאות
חברת קאנווסט ניהלה נגד עזור קמפיין תקשורתי-אסטרטגי שלילי באמצעות משרד יחסי הציבור "מורל-צור תקשורת", זאת בעת שהצדדים ניהלו מו"מ לרכישה משותפת של "ג'רוזלם פוסט"