נאנט נדל"ן: חברת-הבת רוביג תגייס עד 117 מיליון שקל בוורשה

רוביג תנפיק מניותיה בוורשה לפי שווי של 555 -660 מיליון שקל לפני הכסף ■ לפני כשבוע וחצי הסתימה בהצלחה הנפקת איגרות חוב של רובינג בהיקף של כ-76 מיליון שקל

חברת נאנט נדל"ן ממשיכה בצעדים להנפקת מניותיה של חברת רוביג (Robyg SA) בבורסת וארשה שבפולין. שבוע לאחר שרוביג גייסה כ-76 מיליון שקל בהנפקת איגרות חוב מוצלחת בוורשה, נאנט מדווחת היום כי ביום חמישי אושר תשקיף על כוונתה של רוביג לגייס מהציבור כ-98 עד כ-117 מיליון שקל תמורת כ-15% ממניותיה (לאחר ההנפקה), וזאת לפי שווי חברה שעשוי לנוע בין 555 ל-660 מיליון שקל.

אוסקר כצנלסון, מנכ"ל נאנט, מסר היום: "הגיוס של רוביג באמצעות הנפקת הון המניות נעשה על פי התוכנית האסטרטגית של נאנט להמשך פיתוח והתרחבות החברה. הנפקת האג"חים המוצלחת שביצענו בשבוע שעבר, במסגרתה הביעו המשקיעים בפולין אמון רב בחברה ובפעילותה, מהווה נדבך ראשון במסגרת הפיכתה של רוביג לחברה ציבורית נסחרת, ועתה אנו מקדמים את המהלך צעד נוסף באמצעות הנפקת מניות של החברה".

רוביג (Robyg SA), המוחזקת בחלקים שווים על ידי נאנט ועל ידי קרן נדל"ן אירופאית, מרכזת כאמור את פעילותה של נאנט נדל"ן בפולין. פעילות רובינג כוללת פרויקטים בהיקף כולל של למעלה מ-7,000 יחידות דיור מתוכם כ-1,700 שכבר נמכרו.

נאנט נדל"ן, שאיגרות החוב שלה נסחרות בתל-אביב, נמצאת בשליטת החברות הציבוריות אולימפיה (כ-32.6%) ולוינשטיין (כ-21.5%). נאנט מרכזת את פעילות הייזום למגורים של אולימפיה בפולין, בהונגריה ובמדינות נוספות. החברה מתמחה בייזום והקמה של פרויקטים למגורים במזרח אירופה. בסך הכל, מעורבת כיום החברה ב-25 פרויקטים בהיקף של כ-13,684 יחידות דיור, המצויים בשלבים שונים ונמנית בין חברות היזמות למגורים המובילות בפולין ובהונגריה.