צפו: אאודי משיקה רשמית את ה-A1 בישראל בשיתוף עם אורנג'

המכונית, שמחירה מתחיל ב-145 אלף שקל, תוצע בשבועיים הראשונים ללקוחות אורנג' בלבד בליווי הנחה מיוחדת

חברת צ'מפיון מוטורס השיקה היום (א') רשמית בישראל את מכונית הקומפקט-יוקרה החדשה אאודי A1. הדגם עתיד להיכנס לנישה בה לא הייתה לאאודי נוכחות עד כה ויתמודד מול דגמים דוגמת "מיני" של ב.מ.וו.

בשלב הראשון יגיע הדגם לארץ עם מנוע T FSI1.4 עם 122 כ"ס וגיר אוטומטי. הוא יצויד כסטנדרט מערכת Start/Stop שמכבה את הרכב במצב עמידה ורושם תצרוכת דלק מוצהרת של קרוב ל-20 קילומטר לליטר. גם דרגת הזיהום של הרכב היא מהנמוכות בקטגוריה דרגה 3.

הרכב יוצע בארץ בשתי רמות גימור - רמת גימור בסיסית או עם חבילת אבזור Style הכוללת פנסי קסנון, גג שמש פנוראמי, מערכת קול עם מסך צבעוני 6.5'', מחשב דרך והגה ספורט. מחירו ההתחלתי של הרכב 144,900 שקל.

החברה הודיעה כי במהלך השבועיים הראשונים תתאפשר רכישת הרכב ללקוחות orange בלבד. לקוחות orange יזכו להטבה של 10,000 שקל לרכישת אביזרים ותוספות או 7,000 שקל הנחה ממחיר הרכב. לדברי ברק כהן, מנהל חטיבת Audi בצ'מפיון מוטורס "שיתוף הפעולה עם חברת פרטנר וקמפיין orange be First נראה טבעי ביותר, שכן הוא מבוסס על ערכי חדשנות. הA1 מהווה אופציה ללקוחות עירוניים, לצעירים, וצעירים ברוחם אשר מעריכים עיצוב ולא מוכנים להתפשר על איכות וחדשנות. אנו מאמינים שכל הרכבים הראשונים שיגיעו עד סוף השנה ימכרו במסגרת שיתוף הפעולה עם orange".

אאודי A1
 אאודי A1