רמי לוי מתחייב לחתוך את מחירי פוליסות הביטוח ב-10%

גלובס tv ביום שלישי נכנסה רשת הסופרמרקטים גם לתחום הביטוח - בעיתוי עסקי מדויק לקראת החידושים של סוף השנה ■ חישוב פשוט: על ביטוח חובה ומקיף ממוצע תקבלו כ-400 שקל הנחה

הרשימה הולכת ומתארכת - מזון, נדל"ן, סלולר - ועכשיו גם מכירת ביטוח. בעיתוי עסקי מדויק, לקראת סוף השנה שמביא איתו קהל עצום ורב של מחדשי פוליסות, החלה רשת הסופרמרקטים של רמי לוי לשווק ביום שלישי שעבר גם ביטוחים אלמנטריים - ביטוח רכב וביטוח דירה.

את שיתוף-הפעולה הזה מבצע לוי עם חברת הביטוח שלמה, מקבוצת שלמה sixt של שלמה שמלצר.

הדיל שמציע רמי לוי ללקוחותיו פשוט: בואו עם הצעה לפוליסת ביטוח, או עם פוליסה קיימת מכל חברת ביטוח, לא חשוב אם נרכשה באמצעות סוכן או בחברה ישירה - ותקבלו פוליסה זהה, בתנאים זהים, ב-10% פחות מהמחיר שלה.

לדברי לוי, בסניפי הרשת מוצבים סוכני ביטוח שמפיקים את הפוליסה. בחישוב פשוט, על ביטוח ממוצע לרכב, שכולל חובה פלוס מקיף, יהיה אפשר לחסוך באמצעות לוי כ-400 שקל.

"אלפי לקוחות כבר נרשמו לקראת החידוש בסוף השנה, ומחכים שייצרו איתם קשר יום-יומיים לפני החידוש", אומר לוי ל"גלובס".

לוי, לדבריו, מספק השבוע תחרות גם בגיזרה אחרת - לוהטת במיוחד בימים אלה: בעוד מחירי הירקות רותחים, ועגבניות נמכרות ב-15 שקל לקילו ואפילו ב-20 שקל לקילו - אצל לוי תוכלו לקנות קילו עגבניות במחירים שלדבריו נעים בין 4.9 ל-7.9 שקלים לקילו. "בחנות החדשה שלנו בעפולה אנחנו מוכרים עגבניות ב-4.9 לקילו", אומר לוי.