ריט 1 רוכשת מחצית מבניין משרדים ברמת-החי"ל ב-55.5 מ' ש'

כזכור, בחודש שעבר נכנסה הקרן לשותפות עם קבוצת חג'ג' של יצחק ועידו חג'ג' בפרויקט המשרדים שיירכש מהחברות גינדי החזקות והאחים גינדי בדרום הקריה בתל-אביב

קרן ההשקעות בנדל"ן ריט 1 , בניהולו של שמואל סייד, ממשיכה בהתרחבותה בענף הנדל"ן למשרדים ורוכשת 50% מבניין משרדים ברמת-החי"ל בתל-אביב מידי אדגר תמורת 55.5 מיליון שקל.

כזכור, בחודש שעבר נכנסה הקרן לשותפות עם קבוצת חג'ג' של יצחק ועידו חג'ג' בפרויקט המשרדים שיירכש מהחברות גינדי החזקות והאחים גינדי בדרום הקריה בתל-אביב. מחצית הנכס שרוכשת כעת ריט1 מצוי ברחוב הנחושת שברמת-החי"ל ומחציתו הנוספת מוחזקת בידי חברת פמה.

המבנה משתרע על פני 10,000 מ"ר וכולל שש קומות וכ-360 מקומות חנייה. המבנה מצוי בתפוסה חלקית של 51%, אך בריט 1 ציינו שתפוסתו החלקית של הנכס מהווה עבור החברה הזדמנות למקסם את היקף השוכרים בו תוך בחירת ובחינת שוכרים איכותיים נוספים בהסכמי שכירות לטווח ארוך.

כעת מושכר הבניין לשלושה שוכרים עיקריים, ביניהם חברת פרוקטור אנד גמבל, לתקופה של כשנתיים. דמי השכירות הממוצעים במבנה נעים בין 60 ל-70 שקל למ"ר לחודש.

‏20% מתמורת העסקה תבוצע באמצעות הקצאת 1.8% ממניות ריט 1 לאדגר השקעות, לפי שווי של 7.46 שקל למניית ריט 1. העסקה בוצעה באמצעות יוסי פריד ממשרד התיווך מעוף יועצי נדל"ן.

לדברי סייד, "זהו הנכס ה-19 במספר בתיק הנכסים של ריט 1 והשני באזור רמת החי"ל (אחרי הנכס ברחוב הברזל 7), שהינו אחד ממתחמי העסקים המרכזיים והמבוקשים בתל אביב. העובדה שחלק מתמורת העסקה מבוצעת על ידי הקצאת מניות ריט 1 למוכרת, כפי שהתבצעה גם בעסקת ריט 1 עם גזית גלוב בתחילת השנה, משקפת את אמון השוק בכלל, וגורמים מובילים בענף הנדל""ן בפרט, בתיק הנכסים האיכותי של ריט 1 ובהנהלת הקרן".