בדרך לטלוויזיה? קבוצת התוכן וייצוג האמנים ADD מתרחבת

הקבוצה בראשותו של ירון ליכטנשטיין מינתה את העיתונאי אליאב גודפריד למנהל מחלקת התוכן

קבוצת התוכן וייצוג האומנים ADD של ירון ליכטנשטיין מתרחבת. ל"גלובס" נודע כי העיתונאי והעורך אליאב גולדפריד מונה למנהל מחלקת התוכן של הקבוצה. במסגרת תפקידו ינהל גולדפריד את כל הפקות המקור של הקבוצה למדיות המסורתיות והחדשות, והוא אמור לנהל את תחום ייצוג יוצרי התוכן.

קבוצת ADD הוקמה ביולי השנה, לאחר התנתקות מקבוצת לוק מבית "ידיעות אחרונות". כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס" בספטמבר השנה, החברה נחשבת למי שעשויה לקחת חלק במעבר לרישיונות הצפוי בשוק הטלוויזיה המסחרית ב-2012.

הקבוצה הוקמה בהשראת המודל העסקי של סוכנות וויליאם מוריס אנדבר האמריקנית, המעניקה מענה להפקות תוכן - החל משלב פיתוח היצירה, דרך שלב ייצוג יוצריה ועד לשלב שיווק ומכירת התוכן ברחבי העולם.

גולדפריד, 31, שימש בשנתיים האחרונות כעורך המשנה של המגזין "רייטינג". קודם לכן שימש כעורך התרבות במוסף "24 שעות" של "ידיעות אחרונות", ככתב במגוון מוספי העיתון ונמנה עם מקימי אתר "לילה".

מינויו של גולדפריד מצטרף לרכש אחר של הקבוצה השבוע - שכירת משרד יחסי הציבור וייעוץ התקשורת דני לוי תקשורת, המפעיל מחלקה המתמחה ביחסי ציבור לגופי מדיה.

מיוצגי ADD והקבוצה עצמה לוקחים חלק בהפקה של סדרות כמו "עספור", "חצויה", "אחיות לילה", "מה בכריש" (תוכנית חדשה מבית היוצר של חנן סביון וגיא עמיר שתעלה בערוץ הילדים בדצמבר), "הסוכנות" (שכותב יריב הורביץ וצפויה לעלות לשידור בחודשי הקיץ ב-HOT) ו"היי סקול מיוזיקל" מבית וולט דיסני.

בין מיוצגיה גם חנן סביון, גיא עמיר, גל גדות, גלית גוטמן, מירי בוהדנה, אילנית לוי, הילה נחשון, דנה פרידר, יון תומרקין, ימית סול, רותם סלע, רונית יודקביץ', אור גרוסמן ועשרות נוספים.

ירון ליכטנשטיין, מנהל קבוצת ADD, מסר בתגובה: "אנו שמחים על הצטרפותו של אליאב לקבוצה ומאחלים לו הצלחה רבה".