ערוץ ביפ עשוי להפוך לחברת הפקת תכנים

בקשת, בעלת הערוץ, בוחנים גם אפשרות למתג רצועות שידור בשידוריה תחת המותג "ביפ"

ערוץ ביפ, שיורד בקרוב מהאוויר, עשוי להפוך לחברת הפקה - כך נודע ל"גלובס". בזכיינית ערוץ 2 קשת, המפעילה את הערוץ, בוחנים אפשרות שמתקני הערוץ ואנשיו ימשיכו להפעיל את המותג, כחברת הפקה ופיתוח שתפיק תכנים בעבור גופי תוכן אחרים, ובהם חברות טלוויזיה אחרות או אתרי אינטרנט.

על-פי ההערכה, בקשת לא רוצים לוותר על החתימה והאופי הייחודי של הערוץ, שנתפס חתרני וצעיר יותר, ומבקשים להמשיך ולעשות בו שימוש.

בתוך כך נודע גם כי בקשת בוחנים גם מיתוג רצועות שידור ואולי אף ימי שידור שלמים בערוץ 2 עצמו, תחת המותג "ביפ". על-פי גורמים בתעשייה, נבחנת אפשרות למתג כך רצועות לילה או רצועות בסופי השבוע.

הערוץ, המשדר זה 10 שנים, אמור לרדת ממסכי חברת הכבלים HOT בתום השנה הנוכחית. זאת לאור החלטת חברת הכבלים לסיים את ההתקשרות עם קשת ולהעלות במקומו את ערוץ קומדי סנטרל של חברת ענני תקשורת.

המעבר של ביפ לחברת הפקה לא צפוי להיות פשוט. אילוציה של קשת מונעים ממנה שיתופי-פעולה עם חלק ניכר מגופי השידור, והיא לא תוכל להפיק בעבור ערוץ 10 או רשת, למשל.

הניסיון האחרון של קשת מול חברת HOT מוכיח כי כגוף חזק בשוק התקשורת, גם יצירת קשרים עסקיים עם גופי תוכן, אשר כביכול אין מניעה בעבודה עמם, אינה נקיה מקשיים. עם זאת, ההנחה היא כי לאחר בניית המותג במשך עשור וחיזוקו, לא יהיה זה נכון לחסלו באחת.

בקשת סירבו להתייחס לדברים.