הסדרה "בחזרה לסוף עונת התפוזים" מלבינה את הגוון הים-תיכוני בקצת מיינסטרים
ליונל מסי הצעיר מחולל עם הכדור באופן שגורם לצופה לספוק כפיים בתדהמה מול המסך
בפלטפורמה האינטרנטית החדשה מתעתדים בביפ לשדר תכנים חדשים וישנים של הערוץ במשך 24 שעות ביממה, ולמעשה להוות "ערוץ טלוויזיה לכל דבר"
יש רגעים שבהם אני ישראלי גאה, למשל כשמבכים את העובדה שאין כאן דרס-קוד ראוי
הערוץ החדש יורכב מתמהיל של סדרות רכש והפקות מקור ■ יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT: "המטרה שלנו היא לא להרוויח מהערוץ, אלא לשמר את הלקוחות ולהביא לקוחות חדשים"
קשת חשפה את אסטרטגיית המותג "ביפ" לאחר ירידתו מ-HOT ■ תשקיע ב-2011 כ-15 מיליון שקל במותג, שיכלול רצועת טלוויזיה בימי שישי, אתר אינטרנט, חברת הפקה ומועדון סטנד-אפ
HOT תבהיר למנויים שצפו בערוץ ביפ כערוץ בודד כי באפשרותם, אך לא מחובתם, לרכוש במקומו את ערוץ קומדי סנטרל באותו מחיר שנגבה מהם עבור ערוץ ביפ
חברת הכבלים עדיין לא חתמה מול זכיינית ערוץ 2 על הסכם להעלאת הערוץ ■ קשת: "המו"מ הגיע למיצויו" ■ HOT: "הדיונים עדיין מתקיימים"
בקשת, בעלת הערוץ, בוחנים גם אפשרות למתג רצועות שידור בשידוריה תחת המותג "ביפ"
פסטיבל הטלוויזיה בקאן הסתיים היום עם שורת מכירות נוספות של פורמטים ישראליים ■ המפיק אסף גיל: "הפסטיבל הוכיח שעדיין לא מצאו את הז'אנר הבא אחרי הריאליטי"
סמנכ"ל התוכן של yes: "שיפור בתוכן הוא בהכרח כלכלי לצרכן; צריך להסתכל על מה הצרכן קיבל לפני ואחרי ש-yes נכנסה לתמונה" ■ "לא היה מו"מ על מעבר של ערוץ ביפ אלינו"
איזה שיעור למדו רשת וקשת, מה קורה בדירקטוריון חדשות 2, ומה למדנו ממסמך גלנט
בין הסלולר, תשתית האינטרנט, החיבור לאינטרנט והטלפוניה, תהיה גם חבילת הכבלים
בדיקת "פירמה": המניעים האמיתיים במו"מ להורדת ביפ: כל שרציתם לדעת על האסטרטגיה של HOT, האיום של קשת ומעורבות רשת ■ "הכוח שקשת צברה מאיים על מקומה של HOT"
ערוץ ביפ של קשת יורד מ-HOT - והמתחרה מתחזקת: רשת מתכננת למכור לחברת הכבלים תכנים כמו "צחוק מעבודה" ותוכניות קומיות אחרות ■ עוד על רשת, קשת וביפ - במגזין "פירמה"
אשכנזי, שניהל בעבר את ערוץ ביפ, מסיים בימים אלה את תפקידו כראש היחידה לפרויקטים מיוחדים בזכיינית ערוץ 2 רשת ■ ערוץ קומדי סנטרל יעלה ב-HOT בחודש ינואר הקרוב במקום ערוץ ביפ