קבוצת שטראוס משקיעה 2.5 מיליון שקל במהלך קד"מ למותג קפה טורקי עלית.
במסגרת המהלך יוקם בית-קפה חווייתי שינדוד ברחבי הארץ ויגיע למאות אלפי צעירים, חיילים וסטודנטים.
מדובר במהלך המשך לפעילות קונספט "טורקי בסנטר" שהתקיימה בשנה שעברה בדיזנגוף סנטר בתל-אביב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.