משבר הקורונה הקפיץ את המכירות של חברת רזידנט, והפך אותה לאחת החברות הצומחות ביותר באיקומרס • בראיון ראשון מסביר המייסד והמנכ"ל המשותף איך הופכים תחום משעמם לאטרקטיבי, מדוע החליט להיכנס גם ל-4,000 חנויות פיזיות, ולמה הוא לא מתעניין בשוק הישראלי
תעשיית השיווק החווייתי שהתבססה על היכולת להפגיש אנשים הולכת לאחד המשברים הגדולים בתולדותיה • לאחרונה החלו לצוץ עוד ועוד פתרונות יצירתיים של תחליפים למפגשים, אבל הם במקרה הטוב פלסטר באמצע ניתוח לב פתוח • איפה בכל זאת נמצא האור בקצה המנהרה?
המכרז הוא למשך 3 שנים עם אפשרות להארכה של עד שנתיים נוספות • בעבר פיצלה נת"ע את תקציב האירועים בין חברות שונות; השנה הוחלט לרכז את התקציב תחת קורת-גג אחת, והחברה יצאה למכרז בו התמודדו 7 חברות
תקציב הפרויקט יצא למכרז לאחר שבסופר-פארם התחלף מנכ"ל ■ פרומרקט הייתה שותפה לגיבוש הקונספט מתחילת דרכו, ומאז הופקדה על הביצוע וההפקה אוטומטית מדי שנה
הגיע הזמן שגם נציג המכירות שביצע בפועל את התרמית בשטח והפיל בפח את הצרכן, יישא באחריות אישית. לא משנה אם הנציג פעל על דעת עצמו או תחת הנחיות, הוא חייב לדעת שאם יבחר להיות גנב - על ראשו יבער הכובע
תקים העתק של בית "האח הגדול" במתחמי הקניות שלה ותאפשר לעוברים והשבים להיכנס אליו ולהקליט מסר מצולם בן חצי דקה שישודר באתר מאקו
"משרד הבריאות אינו מתנגד למבצעים של חברות תחליפי החלב ברשתות השיווק"
המכתב בא בעקבות הקמפיין של סימילאק, המזמין הורים להחזיר אריזות ריקות של תחליפי חלב מכל סוג ולקבל בתמורה אריזה של תחליף החלב סימילאק קומפורט
במסגרת פעילות קידום מכירות בפסח, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון תחלק ללקוחות 150 אלף דולר במזומן לרכישות בחו"ל ושוברי קנייה בשווי 128 אלף דולר
ככל שהעסק שלו התקדם וגדל, כך זיו לנגר הלך והתקרב לדת ■ מי שהיה חלק מעולם הזוהר כמנכ"ל סוכנות לוק, נישא לדוגמנית איה קרמרמן וחי את החיים הטובים והריקים, מביט על התעשייה אחרת לגמרי, עכשיו כשיש לו כיפה על הראש
נציגי החברות המסחריות התורמות: "אין פה ניצול ציני של המצב, התרומה באה מתוך הזדהות אמיתית" ■ באותה נשימה הם מודים: "היא בהחלט יכולה לעשות גם לנו טוב"
עידן "פתרונות כלל אצבע" חלף מן העולם, וזה הזמן לפתור את הדילמות השיווקיות
מי ביקש לשווק וופל חדש תוך הטרדה מינית, חודרנית ואישית של עיתונאיות וחברות כנסת?
מנהל מו"מ עם הפרסומאי מודי פרי על הקמה מחדש של חברת-הבת שעסקה בתחום הקד"מ
הפרס ניתן לטרגט מרקט על קמפיין הקד"מ "קרמיסימו עד הבית" שעשתה עבור גלידת שטראוס
mako (מאקו)Resident Homeאילנית חיותביגהאח הגדולהון סיכוןקניות באינטרנטקשת 12רן רסקהשיווק