במגדל מעלים מחיר יעד לכי"ל; מפחיתים ההמלצה ל"החזק"

מחיר היעד החדש - 59 שקל למניה לעומת 55 שקל למניה בעדכון הקודם; ההמלצה הקודם - "קנייה" ■ אמיר אדר: "מרבית החדשות הטובות כבר מתומחרות במניה"

מגדל שוקי הון, שהחזיקו תקופה ארוכה בהמלצת "קנייה" על מניית כי"ל , מפחיתים הבוקר (א') את המלצתם ל"החזק" אך מעלים את מחיר היעד ל-59 שקל למניה מ-55 שקל למניה.

אמיר אדר, מנהל מחלקת ה-Sell Side בבית ההשקעות, מעריך היום כי מרבית החדשות הטובות בסקטור הדשנים כבר מתומחרות במניית כי"ל למרות שהמומנטום החיובי נמשך וביקושים בריאים צפויים רק להתחזק לצד מלאי הולך ופוחת ברקב היצרניות.

אדר סבור כי שנת 2011 צפויה להיות שנה חזקה לסקטור ככלל ולכי"ל בפרט וכי עליית מחירי האשלג בשבועות האחרונים אינה סוף פסוק וכי נכונו עליות נוספות במהלך השנה הבאה אולם אלו צפויות להיות מתונות יחסית.

אדר מסביר כי הפחתת ההמלצתה למניית כי"ל נובעת מהעובדה כי תמחור המניה מוצדק ונסך על התפתחויות חיוביות בתעשיית הדשנים אולם אינו מספק בכדי להותיר את המלצת ה"קנייה" על כנה.

על פי מודל המחירים של מגדל, מחירו של טון אשלג יעמוד ב-2011 על 415 דולר (375 דולר לטון במודל הקודם) ובשנת 2012 יעמוד מחירו של טון אשלג על 440 דולר (400 דולר לטון במודל הקודם).