עוד סמנכ"ל עוזב את HOT: אילון גינזבורג פורש מחטיבת הנדסה

מאז 2009 מתחלף אחד מהסמנכ"לים ב-HOT כדבר שבשגרה ■ גינזבורג, שהובא ע"י המנכ"ל הרצל עוזר, אולץ לפרוש עקב חילוקי דעות עם סמנכ"ל ההנדסה החדש קסבייה דארשה

הכיסאות המוזיקליים בהנהלת חברת HOT אינם עוצרים לרגע. היום (ב') הודיעה HOT על פרישתו של אילון גינזבורג, מקורבו של המנכ"ל הרצל עוזר, על פרישתו מתפקיד סגנו של סמנכ"ל ההנדסה החדש קסבייה דארשה.

מאז 2009 מתחלף אחד מהסמנכ"לים בחברת HOT כדבר שבשגרה, והיום מגיע תורו של גינזבורג, שהובא על-ידי עוזר ובעקבות חילוקי דעות קשים בינו לבין הסמנכ"ל החדש אולץ לפרוש.

מלכתחילה המבנה שנוצר בחטיבת ההנדסה בעקבות המינוי של קסבייה דארשה (על-ידי בעל השליטה פטריק דרהי) יצר מצב לא נורמלי שבו גינזבורג מפסיק לכהן כסמנכ"ל ועובר לתפקיד סגנו של דארשה.

מי ששילם גם הוא את המחיר היה מנהל חטיבת ההנדסה בחברה, אלעד דרור, שהחליט ללכת הביתה, ובדרך דומה הלכו עוד מנהלי אגפים. התוצאה היא שחטיבת ההנדסה מתקשה לייצר רציפות ועקביות לאורך זמן, והדבר פוגע בתדמית החברה.

מנכ"ל HOT, הרצל עוזר, שלח מכתב לעובדים בעקבות עזיבתו של גינזבורג, ובו כתב: "אילון גינזבורג, סמנכ"ל בכיר לטכנולוגיות, הודיע היום על סיום עבודתו בחברה. מאז כניסתו לתפקיד לפני כשנתיים הוביל אילון את חטיבת הטכנולוגיות להישגים ניכרים, בתחומים שונים בהנדסה, במערכות המידע ובתחומי התקשורת השונים.

"אילון היה זה שיצר חטיבת טכנולוגיה מאוחדת, גיבש והתניע את פרויקט ה-UFI, הוביל את חטיבת מערכות מידע לפיתוח מוצלח של מערכת ה-CRM, קידם את עולם האינטראקטיב וה-VOD, ובחצי השנה האחרונה לקח אחריות על התייעלות ושיפור העולם הטכני של הטכנאים והמתקינים בבית הלקוחות.

"אילון הוא בעל ניסיון של כ-20 שנה בתחומי התקשורת והטכנולוגיה, ותרומתו לחברה בשנתיים האחרונות רבה ומוערכת מאד. אין ספק כי מדובר באחד המנהלים המוכשרים שעבדו פה. אני מבקש להודות לאילון על תרומתו, צר לי על עזיבתו, ואני מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה", לשון המכתב.