שבוע שני ברציפות: הפרסומת לגינדי ת"א - המדוברת ביותר ברשת

Twisted Fly: הפרסומת לפרויקט השוק הסיטונאי של גינדי השקעות אחראית השבוע ל-61% מהשיחה אודות פרסומות ברשת, שהתחוללה כולה בזירת הטוקבקים

הפרסומת לפרויקט גינדי תל-אביב, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, ממשיכה גם השבוע להוביל את דירוג הפרסומות המדוברות ברשת, כשהיא אחראית ל-61% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות השבוע.

השיחה ברשת אודות הקמפיין התחוללה השבוע בזירת שיחה אחת בלבד - טוקבקים.

מחולל השיחה הראשון, שהיווה 66% מכלל השיחה ברשת, דן בדעות הגולשים בנוגע למפרסמים - גינדי השקעות. 37% מהגולשים התלוננו כי הבנייה פוגעת באיכות הסביבה והימצאותם של הבניינים תביא לעומס של פקקי תנועה.

34% מהגולשים טענו כי המפרסמים מאחורי הקמפיין הם לא אמינים ואף מושחתים. 25% מקרב הגולשים טענו כי הקמפיין מיועד לעשירים בלבד ומקפח את האוכלוסייה הצעירה, שלא יכולה להרשות לעצמה קניית דירות אלה.

מחולל השיחה השני, שהיווה 19% מכלל השיחה ברשת, דן ברגש של הגולשים כלפי הפרסומת. 42% מהגולשים חשו כי הפרסומת מנצלת את הגולשים בכדי לשווק דבר שהרבה מהם לא יכולים כלל להרשות לעצמם. 30% מהגולשים חשו כי הפרסומת בלתי נסבלת, ו-28% מהגולשים חשו כי הקמפיין מוצלח מאוד. חלקם אף ציינו כי הוא ריגש אותם.

מחולל השיחה השלישי, שהיווה 19% מכלל השיחה על הקמפיין ברשת, דן בקמפיין עצמו. 62% מהגולשים טענו כי הקמפיין לא ברור ונראה כי בעיקרו רוח וצלצולים. 25% מהגולשים חשו כי הם הקמפיין גרוע וטענו כי היו מעדיפים לא לראותו או קמפיין דומה בעתיד. 13% מהגולשים אמרו כי מגיע לחברת הפרסום כל הכבוד על הקמפיין המוצלח.

למקום השני הגיעה הפרסומת של איקאה עם 14% מכלל הדיונים ברשת, ובמקום השלישי ניצבת הפרסומת של בזק לרשת ה-NGN עם 12% מכלל הדיונים ברשת.

הפרסומות המדוברות ברשת
 הפרסומות המדוברות ברשת