סערה בבן-גוריון 54 בת"א: בקשת מאסר נגד מפצל הדירות

בעל הדירה מתעלם מפסיקת ביהמ"ש שהורתה לו להחזיר את המצב לקדמותו וממשיך "לספח" לעצמו משטח הגינה‏ ■ השכנים יוצאים למלחמה: פתחו תיק הוצל"פ והגישו בקשה לביזיון ביהמ"ש

‎‎עליית מדרגה במלחמה נגד מפצלי הדירות בתל-אביב, הפעם מצד השכנים. דיירי רחוב בן-גוריון 54 פתחו לאחד הדיירים תיק הוצאה לפועל והגישו בקשה דחופה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בדרישה לאכוף פסק דין, בהתאם לסמכותו לפי סעיף 6 לפקודת ביזיון בית המשפט - היינו שימוש במאסר ובקנס בגין אי-קיום פסק הדין שהורה לדייר, יוסי שמשון, להשיב את המצב לקדמותו.

עו"ד אירית דרדיק, המייצגת את דיירי הבניין, טוענת כי "שמשון אימץ את הפרת החוק בכל הנוגע לחוקי הבנייה, הדיור והקניין לדרך חיים, ואף הרשעתו בבית המשפט לעניינים מקומיים בתל-אביב בעבירות של ביצוע עבודות ללא היתרים והפרת צו שיפוטי לא הרתיעו אותו מלהמשיך ולהתנהל בבריונות, תוך שלילת זכויות הזולת ופגיעה ברכושם ובאיכות חייהם".

בדצמבר 2009 חייב בית המשפט לעניינים מקומיים בתל-אביב את בעל הדירה, שפיצל אותה ליחידות דיור קטנות, להחזיר את המצב לקדמותו, ואף הטיל עליו קנס חריג של 230 אלף שקל.

בהמשך הרס שמשון את קיר הבניין ובנה במקומו פתח ותריס אלומיניום, שמשמש אותו לכניסה וליציאה לגינת הבניין, שבהמשך אף "סופחה" לדירתו, תוך תיחומה בגדר ובשער. דיירי הבניין הגישו תביעה ללשכת המפקחת על רישום המקרקעין בתל-אביב.

שמשון לא נעתר לדרישות ולפניות החוזרות ונשנות של המבקשת לפירוק והריסת הבנייה הבלתי חוקית והשבת המצב לקדמותו. "שמשון מנהל כנגד המבקשת 'מלחמת התשה', בתקווה כי תיכנע ו'תרים ידיים' ובכך תונצח הפרתו את הדין והשתלטותו על הבניין", נכתב בפנייה לבית המשפט.

דיירי הבניין טוענים כי "התנהלותו של שמשון מסבה לנו נזק רב, ואנו ניצבים חסרי אונים כנגד זלזולו בחוק ובבית המשפט ובחוסר הכבוד הבוטה שהנו רוחש למערכות האכיפה הממוסדות".

בית המשפט מתבקש להפעיל את כוחו בכדי לאכוף את פסק הדין שכבר נקבע בנושא. ‏‎‎‏