חובבי הקניות בדיוטי פרי, שלא פעם תוהים אם המחיר שם באמת כדאי אך אין להם אפשרות לבדוק זאת, הם בדיוק קהל היעד של השירות החדש שמשיקה היום (ד') זאפ: השוואת מחירים באמצעות מוקד שירות טלפוני.
השירות מתבצע באמצעות חיוג ל-*2211 מטלפון סלולרי בעלות של 3 שקלים לשתי שאילתות בשיחה, והוא מאויש על-ידי נציגים במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
ההחלטה להפעיל את השירות מסביב לשעון מכוונת ללקוחות הדיוטי פרי, הנדרשים להשוואת מחירים בכל שעות היממה.
נציגי השירות מספקים השוואת מחירים של מגוון מוצרים, כאשר התשובה כוללת את שם הדגם המבוקש, טווח המחירים המוצע למוצר באתר ושם החנות המציעה אותו במחיר הנמוך ביותר. השירות ניתן ללקוחות כל חברות הסלולר, למספרי סלולר מזוהים בלבד.
יש לציין כי תנאי העלות מוזכרים כבר בפתח השיחה, בפתיח מוקלט, כשלמעוניינים ניתנת האפשרות להתנתק עוד בטרם הגעה לנציג שירות והצגת שאילתא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.