זאפ מאפשרת השוואת מחירים באמצעות מוקד טלפוני

השירות מתבצע 24 שעות ביממה בחיוג ל-*2211, בעלות של 3 שקלים לשתי שאילתות בשיחה ■ השירות מיועד בעיקר ללקוחות הדיוטי פרי, הנדרשים להשוואת מחירים בכל שעות היממה

חובבי הקניות בדיוטי פרי, שלא פעם תוהים אם המחיר שם באמת כדאי אך אין להם אפשרות לבדוק זאת, הם בדיוק קהל היעד של השירות החדש שמשיקה היום (ד') זאפ: השוואת מחירים באמצעות מוקד שירות טלפוני.

השירות מתבצע באמצעות חיוג ל-*2211 מטלפון סלולרי בעלות של 3 שקלים לשתי שאילתות בשיחה, והוא מאויש על-ידי נציגים במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

ההחלטה להפעיל את השירות מסביב לשעון מכוונת ללקוחות הדיוטי פרי, הנדרשים להשוואת מחירים בכל שעות היממה.

נציגי השירות מספקים השוואת מחירים של מגוון מוצרים, כאשר התשובה כוללת את שם הדגם המבוקש, טווח המחירים המוצע למוצר באתר ושם החנות המציעה אותו במחיר הנמוך ביותר. השירות ניתן ללקוחות כל חברות הסלולר, למספרי סלולר מזוהים בלבד.

יש לציין כי תנאי העלות מוזכרים כבר בפתח השיחה, בפתיח מוקלט, כשלמעוניינים ניתנת האפשרות להתנתק עוד בטרם הגעה לנציג שירות והצגת שאילתא.