קניון נוסף יוקם בחדרה בהיקף של 12,500 מ"ר

כך אושר בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז חיפה ■ הקניון, שיקום לאורך כביש 4, ישלב גם בנייה למשרדים

קניון נוסף יקום בחדרה במסגרת תוכנית בנייה שאושרה אתמול (ג') בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז חיפה. הקניון, שיקום לאורך כביש 4, ישתרע על פני 12,500 מ"ר וישלב גם בנייה למשרדים.

‏קניון זה, ביוזמת בעלי קרקע פרטיים ועיריית חדרה, יצטרף לקניונים קיימים באזור חדרה והסביבה, כמו קניון לב חדרה של קניוני ישראל מקבוצת בריטיש ישראל בהיקף של 15,300 מ"ר, קניון שערי חדרה של קרן ההשקעות בנדל"ן ריט 1 בהיקף של 10,984 מ"ר, קניון אורות של אמות השקעות באור-עקיבא בהיקף של 11 אלף מ"ר, וקניון "מול זכרון" של היזם משה בר-יהודה סמוך לזכרון-יעקב בהיקף של 9,000 מ"ר.

‏התוכנית, שמשתרעת על פני 14 דונם, נערכה בידי האדריכל שמואל רווה. במסגרת התוכנית אף תתבצע הרחבה של כביש חיפה-תל אביב הישן (כביש 4), בתיאום עם מע"צ.

‏בהחלטת ועדת ההתנגדויות של הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה חיפה, בראשות הממונה על המחוז יוסף משלב, צויינה חשיבותה של התוכנית מבחינת תרומתה ביצירת חזית עירונית פעילה כלפי תוואי הדרך הארצית שעוברת בתחום העיר.

‏לפי התוכנית, יוקם גשר הולכים שיחצה את כביש 4 ויהווה מעבר בטוח של תושבים מאזור המגורים ושטחי הציבור ממזרח לכביש אל השטח שממערב לו, כולל קריית החינוך.