פוגל-אוגילבי עשויה להשיב לפעילות מסחרית את חברת-הבת פוגל-אוגילבי ONE. החברה מנהלת משא-ומתן עם הפרסומאי מודי פרי על יצירת פעילות משותפת תחת כנפיה של פוגל-אוגילבי ONE ובכפיפות לפוגל-אוגילבי.
חברת פוגל ONE, שהיתה חברת הקד"מ של קבוצת פוגל-אוגילבי, פעלה בשוק כ-20 שנה. ב-2007 הוחלט על הפסקת פעילות החברה כדי לצמצם את פעילות ה-BTL ולהתמקד בהרחבת תחום האינטראקטיב.
פרי היה במשך שנים הבעלים של משרד הפרסום תאוצה. המשרד, שטיפל בלקוחות כגון קונסטרוקטה, סימנס, בוש, זירוקס, אגפא וכדומה, "נבלע" על-ידי משרד הפרסום GPS. פרי השתלב בצוות הניהול של המשרד המורחב אך ללא מניות.
לאחרונה התפרקה השותפות בין אדלר-חומסקי ל-GPS. כחלק מהמהלך עזב גם פרי, ועתה כאמור ייתכן כי הוא יצטרף בקונסטלציה כלשהי לפוגל ONE.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.