פוגל-אוגילבי עשוי להקים מחדש את פוגל ONE

מנהל מו"מ עם הפרסומאי מודי פרי על הקמה מחדש של חברת-הבת שעסקה בתחום הקד"מ

פוגל-אוגילבי עשויה להשיב לפעילות מסחרית את חברת-הבת פוגל-אוגילבי ONE. החברה מנהלת משא-ומתן עם הפרסומאי מודי פרי על יצירת פעילות משותפת תחת כנפיה של פוגל-אוגילבי ONE ובכפיפות לפוגל-אוגילבי.

חברת פוגל ONE, שהיתה חברת הקד"מ של קבוצת פוגל-אוגילבי, פעלה בשוק כ-20 שנה. ב-2007 הוחלט על הפסקת פעילות החברה כדי לצמצם את פעילות ה-BTL ולהתמקד בהרחבת תחום האינטראקטיב.

פרי היה במשך שנים הבעלים של משרד הפרסום תאוצה. המשרד, שטיפל בלקוחות כגון קונסטרוקטה, סימנס, בוש, זירוקס, אגפא וכדומה, "נבלע" על-ידי משרד הפרסום GPS. פרי השתלב בצוות הניהול של המשרד המורחב אך ללא מניות.

לאחרונה התפרקה השותפות בין אדלר-חומסקי ל-GPS. כחלק מהמהלך עזב גם פרי, ועתה כאמור ייתכן כי הוא יצטרף בקונסטלציה כלשהי לפוגל ONE.