הפרסומת ל-HOT עם כוכבי "עספור": הזכורה ואהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של HOT משתמש במתכון מנצח - שימוש בדמויות מסדרות אהובות

הפרסומת של HOT, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מזנקת כבר בשבוע הראשון לשידורה לפסגת הפרסומות הזכורות, ומדורגת כפרסומת הזכורה ביותר. בפרסומת רואים את השחקן עוז זהבי מזעיק את חבריו מהסדרה "עספור" לבית "כלתו".

שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 10.9%. עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 1.5, מה שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות.

הפרסומת של HOT היא המנצחת הגדולה השבוע בקרב הצמוד שמנהלות HOT ו-yes בחודשים האחרונים. לא רק שהפרסומת של HOT היא הזכורה ביותר השבוע, אלא היא מטפסת גם לראש רשימת הפרסומות האהובות, והיא גם הפרסומת המושקעת ביותר של השבוע (השקעה של 2 מיליון דולר).

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מסבירה את ההצלחה של הפרסומת בכך שהיא משתמשת במתכון שהוכח בעבר כהצלחה בטוחה - שילוב של דמויות נערצות מסדרות אהובות (השלישייה מהסדרה "עספור" במקרה זה) בתוך סרטון פרסומי מותח והומוריסטי.

יש לציין כי השבוע נכנסו לרשימת הזכורות והאהובות שתי פרסומות חדשות - הפרסומת לבמבה של אסם, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס-פובליסיס; והפרסומת למילקי של שטראוס, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R; וזאת למרות התקציב הנמוך יחסית שהושקע בהן (241 אלף דולר ו-97 אלף דולר, בהתאמה).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 286 (בהשוואה ל-242 בלבד בשבוע שעבר).

יחד עם זאת, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת עלייה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-42.2 מיליון דולר (לעומת כ-41.7 מיליון דולר בשבוע שעבר).

קמפיין HOT עם כוכבי עספור
 קמפיין HOT עם כוכבי עספור