מיקו צרפתי יוצא להגנת שני חבריו לוועד הארצי שקודמו בחח"י

בשבוע שעבר חשף "גלובס" כי השנים, משה ומוטי לוי הם חברים בצוות המצומצם למו"מ על הרפורמה בחברת החשמל

יו"ר וועד עובדי חברת החשמל מיקו צרפתי יוצא להגנת שני חבריו לוועד הארצי שקודמו לאחרונה להגדרות של מנהלי מחלקות. בשבוע שעבר חשף "גלובס" כי השנים, משה ומוטי לוי הם חברים בצוות המצומצם למו"מ על הרפורמה בחברת החשמל.

הצוות אמור להכריע בשבועות הקרובים בסוגיות בעלות השפעה מהותית על העובדים בחברה ובהן הנהגת גמישות ניהולית והפיצוי לעובדים תמורת הסכמתם לרפורמה.

בנוסף, נודע ל"גלובס" כי במהלך המו"מ צפויה לעלות הצעה להעביר מנהלים מדרג מנהלי מחלקות ומעלה מההסכם הקיבוצי לחוזים אישים, אם כי מחברת החשמל נמסר כי אין כוונה לדון בכך. מוטי ומשה לוי הועלו באותו היום להגדרה של מנהלי מחלקות, המזכה אותם בהעלאת שר ובהטבות משמעותיות.

במכתב ששיגר השבוע ליו"ר ההסתדרות עופר עיני טען צרפתי כי אין כל קשר קידומם של עמיתיו לבין ההמשא ומתן על הרפורמה בחברה. לדבריו "קידום מר משה לוי, שמגיע לו עפ"י דין, התעכב במשך שנים עקב סירובו לקבל הגדרה משיקוליו האישיים. דווקא שיחה שנערכה בנוכחות ההסתדרות ולחץ שאני הפעלתי עליו, שכנע אותו להסכים לקבל את ההגדרה המגיעה לו, שאינה בהכרח מיטיבה עימו מבחינה כספית ואולי אף פוגעת בהכנסתו השוטפת, וכמעט שאינה משנה מתנאי עבודתו".

עיני הוסיף כי "קידומו של מר מוטי לוי, כמו כל עובד אחר בחח"י, מבטא הערכה ושביעות רצון לאופן תפקודו ובמיוחד משירותו כדירקטור בקרן הפנסיה אינפיניטי (כ.פ.י לשעבר)". יצויין, כי מוטי לוי התמנה לדירקטור בקרן כנציג וועד העובדים.

שתי ההגדרות אושרו במוסדות הרלוונטיים וכמובן שקיבלו את ברכתי ואישורי. אני מברך על כל קידום של עובדים שנעשה במסגרת הכללים המקובלים בחברה וזהו תהליך טבעי שחייב להתקיים בכל חברה כדי לשמר את המשאב האנושי הקיים בה.