שמעוני-פינקלשטיין-ברקי יטפל בתקציב תשלובת אלוני

התקציב טופל עד כה בשלמור-אבנון-עמיחי ■ מ-2004 לא ביצעה אלוני מהלך פרסום משמעותי

משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי סוגר מעגל: לאחר שלפני כשנתיים נאלץ להיפרד מתקציב הפרסום של נגב קרמיקה, הוא חוזר לטפל בשחקן אחר בקטגוריה. ל"גלובס" נודע כי המשרד יטפל בתקציב הפרסום של תשלובת אלוני שטופל בשנים האחרונות בשלמור-אבנון-עמיחי.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי תשלובת אלוני איננה מפרסם גדול בשנים האחרונות. כך למשל, ב-2008 עמד היקף הפרסום של החברה על 790 אלף דולר, ב-2009 על 950 אלף דולר, וב-2010 על 640 אלף דולר.

עם זאת, אחת לכמה שנים מבצעת החברה מהלך אסטרטגי כלשהו שבו היא משקיעה סכומי כסף לא מבוטלים. ב-2004, למשל, השקיעה החברה כ-1.5 מיליון דולר בקמפיין למהלך המיתוג מחדש, שנועד להעמיק את פעילותה בשוק הלקוחות הפרטיים לאחר שנים של התמקדות בשוק המוסדי.

אלוני ביצעה אז מספר פעולות שיווקיות בהיקף כספי נרחב של כ-30 מיליון שקל, ביניהן הגדלת מספר הזיכיונות למותגים הבינלאומיים שהיא משווקת, פתיחת אולמות תצוגה חדשים, פעילות ממוקדת בקרב ארכיטקטים ומעצבי פנים ושינוי השפה הפרסומית לשפה הלקוחה מעולם האופנה.

את עבודת המיתוג ביצע עבורה שלמור-אבנון-עמיחי, שייצר קמפיין שאינו מעמיד במרכז את המוצרים אלא את החוויה המוגמרת, תחת סיסמה "הבית זה אתה".

באותה תקופה טיפל שמעוני-פינקלשטיין בתקציב המתחרים בנגב קרמיקה. למרות הטיפול ארוך השנים נאלץ המשרד להיפרד מהתקציב לאחר שהחברה עברה שינויי בעלות.