ירון טן-ברינק מצטרף כיוצר ומפתח למחלקת התוכן של קבוצת ADD

טן-ברינק, לשעבר מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" ועורך מגזין "רייטינג", יצטרף למחלקת היוצרים והבמאים של הקבוצה וישתלב בפיתוח פרויקטים חדשים

העיתונאי ירון טן-ברינק מצטרף כיוצר ומפתח למחלקת התוכן של קבוצת ADD בניהולו של ירון ליכטנשטיין.

טן-ברינק, 35, לשעבר מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" ועורך מגזין "רייטינג", יצטרף למחלקת היוצרים והבמאים של הקבוצה וישתלב בפיתוח פרויקטים חדשים.

ADD, שהוקמה ביולי 2010, מחולקת ל-5 יחידות מתמחות: ייצוג אמנים; ייצוג אנשי תוכן (יוצרים, במאים ותסריטאים); ייצור, פיתוח והפצה של תוכן מקורי מסורתי; וכן ייצור והפצה של תכני "ניו-מדיה" ותכנים מסחריים "ממותגים".

הקבוצה שותפה להפקת סדרות כמו "עספור", "חצויה", "אחיות לילה", "מה בכריש" (תוכנית חדשה מבית היוצר של חנן סביון וגיא עמיר שתעלה בערוץ הילדים בדצמבר), "הסוכנות" (שכותב יריב הורביץ וצפויה לעלות לשידור בחודשי הקיץ ב-HOT) "היי-סקול מיוזיקל" מבית וולט דיסני ואחרות.

בין עשרות מיוצגיה של החברה נמנים חנן סביון, גיא עמיר, גל גדות, גלית גוטמן, מירי בוהדנה, אילנית לוי, הילה נחשון, דנה פרידר, יון תומרקין, ימית סול, עדי הימלבלוי, מייקל לואיס, עמית פרקש, אגם רודברג, סיון קליין, אביב אלוש, זהר ליבה, אנחל בונני ואחרים.

ממשרד יחסי הציבור של קבוצת ADD, דני לוי תקשורת, נמסר כי "מחלקת התוכן של קבוצת ADD מגייסת בימים אלה יוצרים, כותבים ובמאים בולטים רבים לשורותיה, זאת כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות של הקבוצה בתחומי התוכן והפיתוח. ירון טן-ברינק הוא אחד האנשים המוכשרים בתעשיית התקשורת הישראלית, ואנו מברכים על הצטרפותו כמיוצג במחלקה, ובטוחים כי הפרויקטים עליהם הוא עובד יזכו להצלחה רבה כבר בטווח המיידי".