אסי שביט מצטרף כשותף במשרד הפרסום חברון-זלצמן

שימש בעבר בתפקידים בולטים בתעשייה המקומית ואף עבד בחו"ל ■ המשרד ייקרא מעתה חברון-זלצמן-שביט ■ שביט: "יש ואקום בענף, אי-אפשר שהכול יתרכז ב-5 משרדים גדולים"

איש הקריאטיב אסי שביט חוזר לפעילות: ל"גלובס" נודע כי שביט מצטרף כשותף למשרד הפרסום חברון-זלצמן.

שביט הוא בעל רקורד לא מבוטל בתעשייה, אך הוא התנהל בשנים האחרונות בדרך הנתפסת בענף כלא שגרתית. הוא למד בבית-הספר School of Visual Arts בניו-יורק וסיים בהצטיינות. עם חזרתו לישראל הצטרף למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שם נשאר כ-7 שנים. לאחר מכן עבר לגיתם BBDO עם מי שנחשב אז ל"בן-זוגו המקצועי", זאב רביד, כחלק מניסיון לערוך שם רה-ארגון כולל. רביד עזב אחרי שנה וחצי, ושביט קיבל את תפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב ונשאר במשרד במשך 3 שנים.

לאחר תקופה זו פרש שביט מגיתם כדי לפתח קריירה בינלאומית. שביט עבד בסוכנות פרסום בגרמניה במשך חצי שנה בלבד, וקמפיינים שיצר שם היו פיינליסטים בתחרות הפרסום בקאן. עם שובו לארץ הוא ניתק קשר לאורך זמן רב עם מרבית אנשי התעשייה, מסיבות משפחתיות-אישיות.

לפני כשנה החליט שביט לחזור לפעול בישראל ומונה לתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד JWT ישראל. אך לאחר שהודעה ניתנה ללקוחות וכבר החלו להיערך לשינויים פרסונליים במשרד, חזר בו שביט - שוב מסיבות משפחתיות-אישיות.

עתה, כאמור, מצטרף שביט כשותף למשרד הפרסום חברון-זלצמן, והמשרד ייקרא מעתה חברון-זלצמן-שביט.

משרד הפרסום חברון-זלצמן הוקם לפני 4 שנים, והוא נמצא בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן. מדובר במשרד קטן שבשלב זה איננו נמנה על רשימת 30 משרדי הפרסום הגדולים. עם לקוחותיו נמנים יקבי כרמל, רשת קפה-קפה, ג'ונסון&ג'ונסון, ג'רוזלם פוסט, אלטמן, היטאצ'י, סבוקאלם, גלידות פלדמן, אופטיק דורון ועוד.

שביט אישר את הידיעה ואמר בתגובה: "ישנו ואקום בענף הפרסום, וזה בלתי אפשרי שלאורך זמן יתרכז הכול ב-5 משרדים גדולים. המצב הנוכחי נובע גם מחוסר כוח-אדם שיכול לתת פתרון, אבל גם מהיעדר אומץ אצל אלה שיכולים לייצר שינוי. אני לא מפחד משינוי כזה, ולכן בחרתי להצטרף כשותף לחברון-זלמן".

כזכור, שביט איננו איש הקריאייטיב הבכיר היחיד שבוחר בחודשים האחרונים להמיר את הביטחון של משרד גדול בשותפות במשרד קטן או בדרך עצמאית: לפני מספר חודשים פנה לעצמאות איש הקריאייטיב דיויד אדלשטיין, שהקים את DAVID והספיק מאז לקבל את תקציבי הפרסום של ארוקה ו-TNT. גם גיא גורן, שהיה שותף ומשנה למנכ"ל בפוגל-אוגילבי, המיר את הפוזיציה לטובת שותפות במשרד פוקס& פרנדס.