סיליקום: ההכנסות צמחו ל-7.4 מיליון דולר; הרווח ל-1.4 מיליון דולר

הכנסותיה ברבעון השלישי צמחו ב-59% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, עלייה של 316% ברווחים ■ נשיא ומנכ"ל החברה: "במבט לעתיד אנחנו אופטימיים באופן קיצוני"‏

‎‎בסקירה שפורסמה לאחרונה על מניית סיליקום העריך אנליסט של בית ההשקעות ‏Zacks‏, כי החברה נמצאת בדרך לקצב מכירות שנתי של 100 מיליון דולר.

בינתיים, סיליקום עדיין לא שם, אך היא בהחלט בדרך הנכונה. הכנסותיה ברבעון השלישי צמחו ב-59% וב-10% ביחס לרבעון המקביל ולרבעון הקודם בהתאמה, והגיעו ל-7.4 מיליון דולר. מתחילת השנה מגיעות ההכנסות לרמה של 20.5 מיליון דולר, לעומת 13.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2009, שהייתה שנת משבר. בשורה התחתונה הסתכם הרווח הנקי בכ-1.4 מיליון דולר, שהם 21 סנט למניה. מדובר בשיפור של כ-4% לעומת הרבעון הקודם, ובעלייה של 316% לעומת הרבעון המקביל.

הרווח של סיליקום בינואר-ספטמבר מגיע ל-3.8 מיליון דולר, לעומת 1.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2009. בקופת החברה יש כ-45 מיליון דולר במזומן ובהשקעות לטווח קצר ולטווח ארוך.

גם הטון שעולה מהדיווח חיובי ביותר. "במבט לעתיד אנחנו אופטימיים באופן קיצוני (‏extremely optimistic‏)", אמר נשיא ומנכ"ל החברה, שייקה אורבך.

סיליקום מכפר סבא היא חלק מקבוצת רד, והיא מספקת פתרונות לקישוריות רשתות תקשורת. שווי השוק של סיליקום בנאסד"ק ובת"א הוא 111 מיליון דולר. ‏‎‎‏החברה נהנית לאחרונה ממומנטום חיובי בעסקיה, ובין היתר היא דיווחה על חוזה עם הכנסות של 3 מיליון דולר בשנה, שבמסגרתו היא מספקת ללקוח את פתרון ה-‏SETAC‏ החדש שלה.

‏"אנחנו נהנים משני מנועי צמיחה", אומר אורבך. "הראשון הוא המשך התרחבות עסקי כרטיסי הרשת שלנו ללקוחות חדשים וקיימים, ובמקביל אנחנו בטוחים יותר מתמיד בפוטנציאל עסקי ה-‏SETAC‏, שמתפתחים מהר יותר ממה שצפינו".