ראדא: חוזה של 4.7 מיליון דולר להשבחת מטוסי קרב

חוזה זה הינו במסגרת פרויקט השבחת מטוסי קרב המבוצע על ידי לקוח אסטרטגי בדרום אמריקה

חברת ראדא הודיעה היום (ד') על חתימת חוזה בהיקף של 4.7 מיליון דולר לתכנון התקנת מערכות אוויוניות. חוזה זה הינו במסגרת פרויקט השבחת מטוסי קרב המבוצע על ידי לקוח אסטרטגי בדרום אמריקה. במסגרת ההסכם תתכנן ראדא את התקנת כל היחידות המושבחות במטוסי הקרב ותספק שירותי תמיכה בלקוח במהלך בפרויקט ההשבחה.

ראדא תבצע את חלקה בפרויקט במהלך 2011 ו-2012. לחוזה זה פוטנציאל עסקי נוסף בעתיד הקרוב, כאשר הלקוח ירכוש גם את מרכיבי קיט ההתקנה.

לאחרונה דיווחה החברה על שורה של חוזים בהיקף של יותר מ-3.5 מיליון דולר שנחתמו במהלך הרבעון השלישי השנה, רובם לאספקת מערכות אוויוניות במטוסי קרב.

צביקה אלון, מנכ"ל ראדא, מסר: "חוזה זה תורם משמעותית לגידול בצבר ההזמנות שלנו בשנת 2010, ויצור בסיס לצמיחה מתמשכת בשנים הקרובות. אנו מרוצים מאד מהבעת האמון של לקוחותינו האסטרטגיים בדרום אמריקה בחברת ראדא. במהלך ביצוע פרויקט זה נשתף פעולה עם חברות מקומיות ונעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם הלקוח, דבר שיסייע לחזק את הקשר עם לקוחות מפתח במדינות אלו. צורה זו של עשיית עסקים הוכיחה את יעילותה באמריקה הלטינית כמו גם בטריטוריות אחרות".

חברת ראדא תעשיות אלקטרוניקה בע"מ היא בית מערכות אלקטרוניקה לשימושים צבאיים. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירת מערכות איסוף וניהול מידע (הקלטת וידיאו ומידע, מערכות תחקור קרקעיות ומצלמות כוונת מוטסות), מערכות ניווט אינרציאליות לכלי טייס וכלים קרקעיים, מערכות אוויוניקה משולבות, מחשבים מוטסים (מחשבי משימה, מחשבי ממשק ומערכות ניהול מטען למטוסים מאויישים ובלתי מאויישים), וסנסורי מכ"מ לשימוש במערכות הגנה על כוחות קרקע.

החברה נוסדה בשנת 1970 ונסחרת בנסדא"ק משנת 1985. יו"ר ונשיא החברה הוא מפקד חיל האוויר לשעבר, האלוף במיל. הרצל בודינגר.