העיתון "ישראל היום" עלול לאבד את זכות החלוקה ברכבת ישראל כבר ביום ראשון הקרוב. ל"גלובס" נודע כי בין העיתון החינמי שבבעלותו של המיליארדר שלדון אדלסון לבין חברת הדריה, בעלת הזיכיון לפרסום ברכבת, נתגלעו חילוקי דעות חריפים, וכפי שזה נראה כעת, תופסק בסוף החודש הנוכחי חלוקת העיתון בתחנות הרכבת - בראשונה מאז החלה הדפסתו.
כמו כן, על-פי גורמים ברכבת, את "ישראל היום" צפוי להחליף עיתון מבית "ידיעות אחרונות". לא ברור באיזה אופן יופץ עיתון זה.
על-פי גורמים המעורבים בעסקה, חברת הדריה מוכנה לשמור על רמת המחיר הנדרשת עבור החלוקה, אך ב"ישראל היום" מבקשים להוריד את המחיר. זאת, על רקע חילוקי הדעות על האפשרות שניתנת לעיתונים אחרים - ובראשם "ישראל פוסט" - להיות מחולקים מחוץ לתחנות. ב"ישראל היום" רואים בזאת הפרה של ההסכם מולם.
מנכ"ל הדריה, עופר גל, מסר בתגובה: "נשמח מאוד להפיץ ברכבת ישראל כל עיתון חינמון שיבוא כשירות לנוסעי הרכבת תמורת תשלום שנקבע על-ידי רכבת ישראל".
מ"ישראל היום" נמסר כי "החלוקה תמשך כסדרה".
מ"ידיעות אחרונות" לא נמסרה תגובה.
תוצאות טובות לקזינו של אדלסון
בתוך כך, דיווחה אמש (ד') לאס וגאס סנדס, מפעילת בתי-הקזינו של אדלסון, על תוצאות טובות מהצפוי לסיכום הרבעון השלישי, הודות לביצועים חזקים של האתר החדש בסינגפור ובאתרים בעיר מקאו. הרווח ברבעון השלישי הסתכם ב-268.8 מיליון דולר.
"בהיסטוריה של החברה שלנו, מעולם לא היינו בעמדה טובה יותר להצגת צמיחה חזקה בעתיד", אמר אדלסון, שציין כי לחברה מזומנים בשיעור 3 מיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.