עם זאת, נבחנת אפשרות למזג את המותג "פוסט" אל תוך "מעריב" ולהפיץ בימי חול גם גרסה רזה יותר וחינמית של המותג "מעריב" שתחולק ללא תשלום ■ "מעריב סופשבוע" ימשיך להופיע בגרסה בתשלום בלבד
הערכות: גם אם קבוצת אלון תצא מהשותפות ב"ישראל פוסט", החינמון לא ייסגר
החינמון של אדלסון מגיע ל-37.4% חשיפה במחצית השנייה של 2010 ■ "ידיעות" שומר על ההובלה במהדורת הסופ"ש ■ "גלובס" מזנק ב-26% חשיפה מהמחצית הראשונה לשנייה
יוחלף ע"י עיתון מבית "ידיעות אחרונות" ■ הפצת החינמון ברכבת ישראל עלולה להסתיים כבר ביום ראשון הקרוב בשל חילוקי דעות עם חברת הדריה, בעלת הזיכיון לפרסום במתחם
הגאווה של "ישראל היום" שווה כמו המוצר, ובכלל צריך לקחת את הנתונים בסקר בערבון מוגבל
מישהו האמין שמשהו יאיים אי-פעם על 'ידיעות'? עכשיו נשמו עמוק וחשבו על שוק החלב והסלולר
הקוראים מצפים לתכנים שהם פרי החלטה מקצועית - וזה לא מה שהם מקבלים
נתוני החשיפה מתייחסים למחצית הראשונה של 2009 ■ עלייה בחשיפה גם ל"ישראל היום", "מעריב" ו"ישראל פוסט" ■ יציבות בסך החשיפה לעיתונות המודפסת ■ עלייה בהאזנה לקול ישראל וגלי צה"ל
הדריה, חברת הפרסום של רכבת ישראל, טוענת כי סוכם שהתמלוגים מחלוקת "ישראל היום" ו"ישראל פוסט" בתחנות - כ-3.1 מיליון שקל בשנה - יועברו אליה במקום לרכבת ■ דוברת הרכבת: "אין סיכום ואין הבנות"