מתלבטים מה לקנות בחודש נובמבר? קבלו 4 המלצות למניות

אל מול פתיחה חזקה של הרבעון הרביעי של השנה בשווקים, ממליצים באתר InvestorPlace למשקיעים לרכוש 4 מניות, שצפויות להמשיך במומנטום חיובי

חודש נובמבר שנפתח היום (ב') בשווקים הגלובאליים טומן בחובו גם סיכונים (לאחר הראלי שחוו הבורסות ברחבי העולם בעת האחרונה) וגם כמובן סיכויים (כמו תמיד). לואיס נאוולייר מאתר InvestorPlace בוחר במאמר מיוחד 4 מניות לקנות לחודש הקרוב.

נאוולייר מעריך כי הראלי של שלושת השבועות הראשונים של הרבעון הרביעי נובע בראש ובראשונה מדו"חות רבעון שלישי חיוביים. לדבריו, המשקיעים בוחנים היטב כל דו"ח שמתפרסם ומזרימים כספים לחברות שהציגו את התוצאות הכספיות הטובות ביותר.

נאוולייר מוסיף כי גם חולשתו של הדולר מול סל המטבעות תורם לרווחי החברות הגלובאליות האמריקניות.

1. Baidu

ענקית החיפוש הסינית באיידו ריכזה באוקטובר את מספר הגולשים הרב ביותר בסין, והיא ממשיכה חודש בחודשו להגדיל את נתח השוק שלה בשוק החיפוש הסיני, שמתפתח מהר מהצפוי.

באידו עצמה דיווחה בשבוע שעבר על זינוק של 112% ברווח הרבעוני ל-156.4 מיליון דולר או 45 סנט למניה. נאוולייר מייעץ למשקיעים לרכוש את מניית החברה כל עוד היא נסחרת בפחות מ-121 דולר.

2. DirectTV

החברה, הנסחרת תחת הסימול DTV, היא מפעילת שידורי הלווין הגדולה בארה"ב. החברה, על פי נאוולייר, ממשיכה לתמרן את מתחרותיה כשהיא מושכת עוד ועוד לקוחות חדשים עם יכולת ה-HD המשובחות שלה.

נאוולייר מציע לרכוש את מניית החברה עד ל-4 בנובמבר, מועד פרסום הדו"חות, וכל עוד היא נסחרת בפחות מ-46 דולר.

3. F5 Networks

יצרנית ציוד התקשורת, הנסחרת תחת הסימול FFIV, ממשיכה להרחיב את שירותיה לעסקים והיא ממוצבת היטב להמשיך באסטרטגיה שלה להיות שחקן רלוונטי בשוק הממשלתי והפרטי.

נאוולייר ממליץ לרכוש את המניה כשהיא נסחרת בפחות מ-108 דולר.

4. McDonald's

דומה שאין צורך להציג את ענקית ההמבורגרים. החברה היכתה את תחזיותיה לרבעון האחרון כשדיווחה על רווח רבעוני של 1.39 מיליארד דולר. נאוולייר מעריך כי מקדונלד'ס היא מאותן חברות שצפויות להרוויח מחולשת הדולר, כאשר כמחצית מהכנסותיה מגיעות מחוץ לארה"ב.

כל עוד מחיר המניה מתחת ל-84 דולר, נאוולייר ממליץ לרכוש אותה.