משחק ליגת העל בכדורגל ישודר הערב בערוץ הספורט - ולא בערוץ 1

(עדכון) - טכנאי רשות השידור הודיעו להנהלת הרשות כי הם מסרבים לשתף פעולה עם עובדים חיצוניים, ובהם טכנאי הניידת שאמורה להעביר הערב את הפועל חיפה-מכבי ת"א

טכנאי הטלוויזיה ברשות השידור הודיעו להנהלת הרשות כי הם מסרבים לשתף פעולה עם עובדים חיצוניים ברשות השידור, ובהם טכנאי הניידת שאמורה להעביר הערב (ב') את משחק ליגת העל בכדורגל.

על כן עלה חשש כי המשחק הערב בין הפועל חיפה למכבי תל-אביב לא ישודר בערוץ 1.

מרשות השידור נמסר בתגובה כי "משחק הכדורגל של הפועל חיפה ומכבי תל-אביב לא ישודר הערב בערוץ 1. הנהלת הרשות בוחנת אפשרויות לשידור המשחק בערוץ חלופי".

מי שהרים את הכפפה הוא ערוץ הספורט, שמסר כי "לאחר הודעת ערוץ 1 כי משחק הכדורגל של הפועל חיפה ומכבי תל-אביב בליגת העל לא ישודר הערב, פנתה ההתאחדות לכדורגל באופן רשמי לערוץ הספורט על מנת שישדר את המשחק. ערוץ הספורט מחויב ממילא לשידור המשחק בסלולר, ובעקבות פניית ההתאחדות ובמסגרת מסכת ההסכמים שלה עם ערוץ הספורט, המשחק ישודר גם בערוץ הספורט בטלוויזיה".

נזכיר כי עובדי רשות השידור מוחים על מכתבים שיצאו מהנהלת הרשות אל מנהלי החטיבות ומנהלי המחלקות, ובהם אזהרה כי אם לא יקחו את כרטיסי החתמת שעון הנוכחות ויעבירו סידורי עבודה ללא שעות נוספות - יושעו מיידית מעבודתם.

אגודת העיתונאים והוועדים הודיעו כי יעמדו לצד המנהלים.