רשות השידור: הכנסת שעון הנוכחות נדחתה - "מבט" תשודר

במסגרת ההבנות שקיבלה עם נציגי העובדים, הנהלת רשות השידור החליטה לא לדרוש שעון נוכחות בשבועיים הקרובים ולאפשר עבודה בשעות נוספות

הנהלת רשות השידור נענתה לבקשת ההסתדרות ואגודת העיתונאים - ובתיאום עם משרד האוצר החליטה לדחות בשבועיים את הגזירות שהטילה על העובדים. המשמעות: לוח השידורים של ערוץ 1 לא ישתנה היום (ג'), ולמרות האיומים - מהדורת "מבט" תשודר כרגיל.

במסגרת ההבנות שקיבלה עם נציגי העובדים, הנהלת רשות השידור החליטה לא לדרוש שעון נוכחות בשבועיים הקרובים ולאפשר עבודה בשעות נוספות.

"כולנו תקווה שכל הצדדים יעשו כל מאמץ לגשר על הפערים על מנת להציל את השידור הציבורי", נמסר מרשות השידור.

כזכור, מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 1, "מבט", אמורה הייתה לרדת מהאוויר החל מהיום (ג'), בהחלטה של הנהלת רשות השידור לאור כוונתה לבטל את כל השעות הנוספות של העובדים.

לפי תוכנית ההנהלה, מגיש המהדורה ינון מגל ישתלב במגזין חדשות שישודר בין השעות 17:30 ו-19:00 בערב לצדה של גאולה אבן. מרב מילר, מגישת "מבט" השנייה, שוהה בחופשת לידה. החל מהשעה 19:00 ישודרו בערוץ 1 שידורים חוזרים, ובקול ישראל לא ישודרו תוכניות אשר דורשות את עבודת אנשי רשות השידור מעבר לתחומי משרתם.

עובדי רשות השידור היו אמורים להתחיל כבר היום בהחתמת שעוני נוכחות, אולם הם מתנגדים להחתמת שעון ואין בכוונתם לקחת את כרטיסי הנוכחות ממחלקת כוח-האדם של הרשות.